Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itrip

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har läst runt på forumet och inte hitat ngt svat till denna fråga...
Jag undrar hur en Itrip fungerar? inte så att man väljer frekvens och så.. utan måste man lägga in låtarna i någon sors playlist på en viss frekvens eller nåt? kan man inte spela alla låtarna man har på ipoden eller måste man ställa in de först på ngt sätt?
Tacksam för svar...

P.S. ingen som vet vad frakten på en sån här kan kosta? http://www.everythingipod.co.uk/item--iTrip-mini-FM-Transmitter-for-iPod-Mini--itrip_mini.html

iTripen sänder bara ljudet från iPoden vidare via FM signaler. Du kan spela vad du vill från din iPod och lyssna på det från villken radiomottagare som helst.

Ursprungligen av dirtysam:

jag har läst runt på forumet och inte hitat ngt svat till denna fråga...
Jag undrar hur en Itrip fungerar? inte så att man väljer frekvens och så.. utan måste man lägga in låtarna i någon sors playlist på en viss frekvens eller nåt? kan man inte spela alla låtarna man har på ipoden eller måste man ställa in de först på ngt sätt?
Tacksam för svar...

P.S. ingen som vet vad frakten på en sån här kan kosta? http://www.everythingipod.co.uk/item--iTrip-mini-FM-Transmitter-for-iPod-Mini--itrip_mini.html

Jag vet inte om jag förstår din fråga riktigt... Men jag tror att jag kanske fattar lite vad det är du vill undrar över. Frekvenserna läggs i en egen playlist. Du går in i den och väljer en frekvens. Sedan går du in i en annan playlist, med musik, och väljer vilken låt du vill spela. Det är inte så mycket svårare än så. Du får gärna fråga mig om du undrar något mer om itrip.

  • Medlem
  • 2005-09-18 12:16

iTunes-inställningar på iPod'en

Sorry,
mittt tema hamnade på fel ställe, det var inte meningen att sabba nå't. Men när jag nu hamnat här, så kan jag ju säga, att det knappast lönar sig att försöka beställa iTrip via ex AppleStore/USA (Du får vänta i dyrbara evigheter på telefon utan att nå Ditt mål), det går bra att beställla direkt från Griffin, men frakten är dyr (> 300,- SEK), det torde bli billigare ex via EBAY, där många proffs erbjuder varan både billigt och mot accceptabla fraktkostnader.
Hälsningar
johri

Jag gav 288kr för min iTrip på Ebay.
Skickades från USA.Tog 5 dagar för den att komma hit

Det är inte att rekomendera att köpa den från någon nätbutik i eu eller usa,kostar på tok för mycket

1
Bevaka tråden