Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kolla hit alla strumpletare!!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-02 20:10

Eftersom det varit mycket snack om att folk endast vill ha en strumpa och inte 6 st som paketet innehåller. På istuff.se kan du köpa endast en strumpa för ett lägre pris!

Ursprungligen av Monkey:

Eftersom det varit mycket snack om att folk endast vill ha en strumpa och inte 6 st som paketet innehåller. På istuff.se kan du köpa endast en strumpa för ett lägre pris!

Har du beställningserfarenhet från istuff.se?

  • Medlem
  • 2005-09-06 16:46

Det verkar ju perfekt, ska kolla!!

Ursprungligen av Monkey:

Eftersom det varit mycket snack om att folk endast vill ha en strumpa och inte 6 st som paketet innehåller. På istuff.se kan du köpa endast en strumpa för ett lägre pris!

Det verkar ju superbra! 55kr för DecalGirl nano - Crystal Shield och dessutom fraktfritt verkar ju nästan för bra. Var det någon som hade beställt därifrån?

Ursprungligen av Footoz:

Det verkar ju superbra! 55kr för DecalGirl nano - Crystal Shield och dessutom fraktfritt verkar ju nästan för bra. Var det någon som hade beställt därifrån?

Jag beställde faktiskt den där DecalGirl nano - Crystal Shield.
Det är många trådar som jag har svarat i haha!
3 gånger har jag skrivit att jag kommer att skriva om dem så fort jag får dem.
iStuff verkar vara väldigt bra faktiskt :D.

PS. Fösök att hålla er till en tråd kanske. Använd sök funktionen så kommer ni hitta en massa trådar som innehåller precis det ni letar efter :D. DS.

1
Bevaka tråden