Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Armband ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-18 18:56

Jag ska köpa mig en iPod mini nästa månad, jag ska använda den en hel del
till min träning och har komit fram till att det bäst är att ha den runt armen.
Men vilket är det bästa armbandet?
Har funderat på ett Apple Armband eller XtremeMac SportWrap, vilket av dom är bäst?
Finns det några fler alternativ?

Ursprungligen av Spey:

Jag ska köpa mig en iPod mini nästa månad, jag ska använda den en hel del
till min träning och har komit fram till att det bäst är att ha den runt armen.
Men vilket är det bästa armbandet?
Har funderat på ett Apple Armband eller XtremeMac SportWrap, vilket av dom är bäst?
Finns det några fler alternativ?

Apples grejjer brukar vara bra, de är trots allt orginaltillbehör, men leta runt lite på internet så hittar du säkert något test någonstans.

Lycka till

Ursprungligen av Spey:

Jag ska köpa mig en iPod mini nästa månad, jag ska använda den en hel del
till min träning och har komit fram till att det bäst är att ha den runt armen.
Men vilket är det bästa armbandet?
Har funderat på ett Apple Armband eller XtremeMac SportWrap, vilket av dom är bäst?
Finns det några fler alternativ?

Av de två produkter du nämner hade jag föredragit en SportsWrap, då den är lite robustare samt håller din iPod skyddad ifrån fukt. Men som offpist-skidåkaren sa så tål den ju inte en direktträff av ett träd/gren så skall du ägna dig åt sådana extrema sporter/träningsformer får du leta vidare.

http://www.istuff.se/index.php?main_page=advanced_search_result&keyword=%22SportWrap+for+iPod+mini%22&search_in_description=1&categories_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=&x=0&y=0

  • Medlem
  • 2005-08-18 22:06

ska bara använda den när jag joggar på vägen och på gymmet. så en sådan blir nog perfekt

Finns det något annat tuft/smart tillbehör som man borde ha till sin iPod?

Någon som testat groovegears armband som finns på istuff.se?

Undrar hur ipoden fästs på armbandet...

  • Medlem
  • 2006-02-03 15:49

Ni som har nano, har någon provat det här armbandet från apple?

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/B35SRoUSeIQi2HbnchE1xvFeWLr/2.SLID?mco=CC1FA899&nplm=MA094

I så fall undrar jag om det går att ha runt handleden också, eller är det för långt/brett armband & passar därför bara överarmen?

jag brukar ta 2 svettband när jag joggar me min Mini, hänger ena svettbandet i bälthållaren man får med till Minin, o sen tar jag ett till svett band o sätter runt d första svettbandet o runt Minin över scrollplattan,

å andra sidan har jag en fjärrkontroll men när jag inte hade d funkade ändå utmärkt,

1
Bevaka tråden