Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

[Gammal tråd] Ny iPod med färgskärm!

Tråden skapades och har fått 58 svar. Det senaste inlägget skrevs .

precis ... man är ju inte vacken hela dygnet och man sover väll iallafall minst 5timmar....

  • Medlem
  • 2004-10-28 17:00
Ursprungligen av THORVALD:

precis ... man är ju inte vacken hela dygnet och man sover väll iallafall minst 5timmar....

du lvever i en lyx värd jag såver typ 20 timmar på 5 dagar och på söndag såver jag 15timmar

Onödigaste ipoden hittills. Wtf ska man med titta-på-fotografier-funktionen till? Ofta man vill kolla på foton på en ipod?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-10-29 08:15
Ursprungligen av pangbulle:

Onödigaste ipoden hittills. Wtf ska man med titta-på-fotografier-funktionen till? Ofta man vill kolla på foton på en ipod?

Nä, men däremot har jag efterlyst möjligheten att kunna bläddra bland skivomslagen, det vore faktiskt en bra funktion.

Ursprungligen av Spyder:

Nä, men däremot har jag efterlyst möjligheten att kunna bläddra bland skivomslagen, det vore faktiskt en bra funktion.

Har har vi någon som (nästan iallafall) förutspådde cover-flow.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-29 17:39
Ursprungligen av pangbulle:

Onödigaste ipoden hittills. Wtf ska man med titta-på-fotografier-funktionen till? Ofta man vill kolla på foton på en ipod?

Ok men tänk inte på det då, se det som en 4g med större HD. Hitta lösningar. Skapa inte problem

//C

nån som vet om den nya ipoden(med färg) är segare i menyerna jämfört med den vanliga(utan färg)?
konstigt att apple inte gjort den kompitabel för att kommunicera med kamera direkt via usb/firewire.
Ska jag vara ärlig så är jag lite sur över att apple inte ger mer info om vad dom håller på med att utveckla så som andra företag gör. Eller är det jag som missat nått?

Min 40GB iPod Photo har lämnat fabriken och är på väg till mig! Snabba ryck måste jag säga. Nån annan som också fått "Shipped" på sin order?

  • Medlem
  • 2004-11-03 18:14

Ipod Photo... ...värt det?

Har en Ipod 3G 40Gb som är ett år gammal.
Funderat på att köpa en Ipod 4G 40Gb men nu så kom ju denna fantastiska ipoden med hela 65 000.

är det värt att byta upp mig från min 3G till en 4G eller en Photo eller ska jag ta och vänta på ipod yterliga modell?

//Sebb

tänk på att ipod photo är yber tjock

  • Medlem
  • 2004-11-25 20:48

vacker..fast e färgskärmen så bra då ?

Jag måste säga att tjockleken jämfört med 4G 40GB som jag hade innan, inte känns som nån större skillnad.

Och färgskärmen är grym! Bra ljustryck och snygga färger. Bättre än jag trodde, och dessutom längre batteritid. Inte illa.

DVX-Pod

Köpte en DVX-Pod på ballt.se. 7 tumsskärm som visar film. Fungerar jättebra!!!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-10 04:41
Ursprungligen av Malin A:

Köpte en DVX-Pod på ballt.se. 7 tumsskärm som visar film. Fungerar jättebra!!!

Och vad har detta med iPod photo att göra

Men för att summera. Verkar det som en bra produkt. Lite tyngre, lite tjockare. Men så är det ju bara oss "hardcore" iPodare som tjackar den

Filmtillbehör är ju på g det med så.

//C

Klart man ska ha en Photo

Håller med ovanstående.. Om man är en äkta ipodälskare så ska man ju såklart ha den bästa.. Om man inte vill ha sina bilder där så slipper man ju.. Desto mer plats för musik å filmer..

  • Medlem
  • 2005-02-02 21:31

Saknar trådlös ipod fortfarande...

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 00:36
Ursprungligen av zteff:

Saknar trådlös ipod fortfarande...

Hm. Vadå. Inopererad i armen?

//C

  • Medlem
  • 2005-02-16 00:20

*vill ha*

tycker inte den fylle så stor fuktion igentligen.. skulle vara bättre om dom satsade på att komma ut med en 100 g eller något i den stilen..
en polare till mig har en 60 foto och jag tycker inte det är någon höjdare iaf.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-18 20:16

Det är inte så att du bara är lite avis

Jag är helnöjd med min Photo

Är iPod photo tekniskt kapabel att spela video i rimlig kvalitet? Någon som kan ge en kvalificerad gissning?

Dett undrar även jag över? Är det någon som har lite updates?

jag hörde att man kunde kolla på mpeg filmer på iphoton, är det nån som vet om man kan det?

hörde att man kunde kolla på mpeg filmer på photo, är det nån som vet om man kan det?

Ja, det går men det verkar väldigt omständigt. Man måste föra fingret över hjulen så man får inte så många fps kan jag tänka. Dessutom så lär det dra något enormt på batteriet.

jag har skaffat mej en, men ahr inte fått den än goodnight folks..

Väldans läcker tycker jag. Dock tycker jag det känns lite onödigt med bilder i en musikspelare.

kanske de men de e ju en kul funktion som man kan använda om man känner för de, tycker visseligen att de e lite häftigt att kunna se på albumsbliden när man lyssnar på en låt:P
Min 20gb color kommer nog imorron:D

ha de bäst all iPod älskare!
/Weeman

jag använder bildfunktionen väldigt mycket i min ipod colour/photo..

Det är smidigt att ha med och bla. kolla på och köra bildspel me. Displayen är även den förvånansvärt crisp!
Dessutom tycker jag folk glömmer bort et cleanaste med den. tt den visar upp skivomslagen när skivorna spelas i skarpa färgbilder. (förutsatt att man lagt in alla sina fodral i itunes med clutter)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-19 14:19

Helt otroligt vad dyrt det har varit! 5-6000kr för en iPod. Dom har verkligen blivit billigare i samma takt som dom har blivit bättre, tack o lov.

Bevaka tråden