Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

fjärrkontroll till hörlurar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena, jag tänker köpa fjärrkontroll mellan min iPod mini och hörlurarna. Jag undrar dock om det finns några alternativ till Apple's egna modell, eftersom det känns onödigt att betala nästan 400kr bara för att få med ett par likadana hörlurar...? (jag ska även köpa nya hörlurar) Det känns inte aktuellt att köpa något av de trådlösa systemen, eftersom de trots allt tar lite mer utrymme, och jag ska använda det främst när jag tränar.

Någon som löst detta delikata problem eller har några tips?

Köp en fjärr på ebay, de brukar vara ganska billiga där, sen köper du de hörlurar du vill ha, så har du med lite tur kommit undan med en inte allt för stor summa pengar, det är iaf mitt tips.

Roger that

Ursprungligen av bengan_fbk:

Köp en fjärr på ebay, de brukar vara ganska billiga där, sen köper du de hörlurar du vill ha, så har du med lite tur kommit undan med en inte allt för stor summa pengar, det är iaf mitt tips.

Tack för tipset! Jag lade ut 2 dollar på en no-name fjärr idag, så vi får se vad den går för

Ursprungligen av nr1_jag:

Tack för tipset! Jag lade ut 2 dollar på en no-name fjärr idag, så vi får se vad den går för

Om den blir "för dyr" kan du ju alltid köpa n anna i en senare auktion

Jag köpte fjärrkontrollen, utan lurar, på inLife på Sveavägen i Stockholm.
250:-
Det var i början av juli.

1
Bevaka tråden