Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Brus

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag vet att det finns andra trådar om AirPlay, men jag har ett problem jag inte funnit svar på genom att söka.

Jag har nyligen införskaffat mig en AirPlay (ska bara användas i USA... hehe) men lyckas inte få något bra ljud. Visst kan jag få in en frekvens där jag kan höra musiken, men bruset försöt allt, går inte att lyssna på med andra ord. Vad kan det vara för fel? iPoden fungerar i övrigt mycket bra, även om batteritiden kunde vara bättre. Har haft Ipoden i 2 år nu.

Du kanske använder en frekvens som redan används av en radiokanal, pröva med någon annan istället.

Ursprungligen av Login_Here:

Du kanske använder en frekvens som redan används av en radiokanal, pröva med någon annan istället.

Jo, men jag har kört igenom alla frekvenser nu. Finns många där man får litew ljud, men brus på alla. Har testat på flera olika radios.

Min iTrip funkar väldigt bra, men mellan låtarna när det är tyst hörs dock lite brus, men det är väl sånt man får leva med.. Efteresom det sänder över radio går det väl inte att få perfekt ljud. Sen beror det på vart du placerar ipoden, testa vart det låter minst brusit.

Det är så brusat att ingen skulle vilja lyssna på det. Sedan måste jag ha stereon på maxvolym också för att det ska bli nåt.

1
Bevaka tråden