Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod mini skins i sverige????????

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenna. jag har hittat massor med schyssta mini skins i amerikanska butiker men bara massa silicon case i svenska. är det nån som vet vart man kan hitta schyssta vinylcase i sverige???
tack på förhand

vart kan man hitta sngga ipod tillbehör??

hej jag letar efter snygga ipod tillbehör är det någon som vet jag har tittat på såna golla sockor fast jag är rädd att den är för liten något tips?

Ursprungligen av ipodtjejen:

hej jag letar efter snygga ipod tillbehör är det någon som vet jag har tittat på såna golla sockor fast jag är rädd att den är för liten något tips?

Golla sockorna som ser ut som en vante är jag inte säker på att den passar 30 gb modellen men om du kollar inne på min diskussion: "jag har hittat den perfekta ipod-sockan" så finns det en röd modell precis under första bilden så finns det en som passar
men om du bor i göteborg så finns det ju siba och vodafone affärer som du kan titta in i och prova dom

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-16 13:46

Posta i rätt forum och använd SÖK!

Jag har sökt och inte hitta svar på min fråga någonstans så jag vore tacksam om någon ville hjälpa mej. och jag letar efter vinylskins. inte"strumpor"

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-17 17:10
1
Bevaka tråden