Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itrip/airplay

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HAr tänkt mej att köpa en Itrip lr airplay ....

Finns de någon svensk försäljare så man slipper frakten..

Om inte så var är de billigast? då tänkter jag på de sammanlagda pristet med frakt..

Ursprungligen av Niklasson:

HAr tänkt mej att köpa en Itrip lr airplay ....

Finns de någon svensk försäljare så man slipper frakten..

Om inte så var är de billigast? då tänkter jag på de sammanlagda pristet med frakt..

Itrip/Airplay säljs inte i Sverige av någon återförsäljare eftersom det är förbjudet att använda FM sändare. www.ithings.co.uk tar 33 pund inklusive frakt för en griffin itrip, vilket är ett bra pris. har du tur kan du ibland hitta itrip/airplay på tradera eller blocket fast de är oftast dyrare än att beställa via nätet.

Jag fick tag på min iTrip på tradera.se. kostade 233:- + frakt. det var billigt tyckte jag, men nu är det förbjudet att sälja de på tradera också..

Jag såg precis att iStuff.se säljer iTrip2 för 394:, förstår dock inte hur de kan göra detta.

De säger dock följande i produktbeskrivningen

Citat:

Detta tillbehör får ej användas i Europa. Får endast användas i de länder där svaga FM-sändare likt denna är tillåtna, exempelvis i USA. iStuff tar inget ansvar för hur produkten används.

Detta borde väl inte göra någon skillnad om det inte är tillåtet att sälja FM-sändare?

Har för mig att det är tillåtet att sälja FM-sändare, men nästan ingen i Sverige säljer dom på grund av att det inte är lagligt att använda dom här.

Tjena , har köpt en iTrip + PowerPod på eBay från USA ... gick på 75:- + frakt .. billitt tycker jag iaf

Vill du ha den snabbt och utan frakt, köp av iPod Europe.

49 euro rätt ner i brevlådan!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-16 13:33

Snälla. Använd sök, finns mängder av trådar om iTrip.

Posta dessutom i rätt forum i fortsättningen.

*TRÅD LÅST OCH FLYTTAD*

1
Bevaka tråden