Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hittat den perfekta ipod-sockan!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

kollat lite på nätet efter nån socka man kan hänga runt halsen till sin ipod mini å d hittade ja idag på siba passar perfekt till minin märket heter Golla och är från Finland.
Änvänds egentligen som socka för mobiltelefoner men passar utmärkt till ipod mini.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-07-15 09:46

Hur funkar denna till en "vanlig" iPod ?

den kanske blir lite "tajt" för vanlig ipod men ja vet inte den har storleken 6cm bred 12 cm hög ett annat alternativ kan vara den här modellen som är 7 cm bred och 12 cm hög.
här finns även en hemsida http://www.communica.se/golla/

  • Medlem
  • 2005-07-15 13:43
Ursprungligen av sennheiser:

kollat lite på nätet efter nån socka man kan hänga runt halsen till sin ipod mini å d hittade ja idag på siba passar perfekt till minin märket heter Golla och är från Finland.
Änvänds egentligen som socka för mobiltelefoner men passar utmärkt till ipod mini.

Finns det fler butiker än siba som säljer golla?

Ursprungligen av pod:

Finns det fler butiker än siba som säljer golla?

Jag såg typ likadana sockor men annat märke inne på vodafonestore på frölunda torg, så jag tror nog dom finns på dom flesta vodafone butiker också. Men annars kan du ju söka på nätet efter golla sockor. Men ja ska ta reda på vad märket heter på vodafone på frölunda torg och lägga in det här sen

Ursprungligen av sennheiser:

Jag såg typ likadana sockor men annat märke inne på vodafonestore på frölunda torg, så jag tror nog dom finns på dom flesta vodafone butiker också. Men annars kan du ju söka på nätet efter golla sockor. Men ja ska ta reda på vad märket heter på vodafone på frölunda torg och lägga in det här sen

Sådär nu har jag varit på vodafonestore och kollat märket heter Mtu och är enligt mej exakt likadana men Mtu har mera förger i sitt sortiment tror jag
Och en länk till deras webshop kommer här: http://shop.mtu.se/default.asp

Den andra var rätt snygg men den första såg ut som en vante...

Hej!
Är det bra kvalité på Golla sockarna?

Ursprungligen av _Verner_:

Hej!
Är det bra kvalité på Golla sockarna?

jo d ska det nog vara den känndes rätt välgjord när jag kollade på den i butiken.. jag har iaf tänkt att skaffa mej en sån när min mini kommer

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-16 13:45

Posta i rätt forum

*TRÅD FLYTTAD*

1
Bevaka tråden