Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itrip - med shuffle?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

är detta möjligt...upptäckte för inte allt för länge sedan att shuffle-funktionen i ipoden närmast går förlorad om man vill lyssna via itrip i bilen, så fort man råkar "shuffla" till en annan station byter den ju frekvens...lagom irriterande när man ligger och blåser i 130km/h och måste börja ratta på radion för att hitta ny frekvens...

sen måste jag nog säga att slumpgeneratorn i ipod mini är halvdålig...den spelar gärna samma artist flera gånger om innan den byter till någon annan...f.ö. är det bra att den iallafall inte spelar samma låt två gånger...

Frågan är bara var man får köra 130 i sverige...

Ursprungligen av martin_stenmark:

Frågan är bara var man får köra 130 i sverige...

Du kan få köra på min parkeringsuppfart om du vill.. Vafan.. 130 är väl inget.. är ju 120 som maxgräns på nån sträcka nere vid Halmstad (vare väl?)

Ursprungligen av martin_stenmark:

Frågan är bara var man får köra 130 i sverige...

Frågan är bara var man får använda iTrip i sverige:rolleyes:

(förutsätter att du inte har tillstånd)

Another way to avoid having the stations play while in shuffle mode is to create a Smart Playlist with the condition "Artist," " does not contain," and "Griffin Technology." This will make a playlist of everything in your music library except for the iTrip stations. Then when you play this new playlist in shuffle mode, it will not play any of the iTrip stations

skapa en playlista i itunes som inte inne håller sationerna..
funkar bra i shufflemode

Ursprungligen av punjabi:

Another way to avoid having the stations play while in shuffle mode is to create a Smart Playlist with the condition "Artist," " does not contain," and "Griffin Technology." This will make a playlist of everything in your music library except for the iTrip stations. Then when you play this new playlist in shuffle mode, it will not play any of the iTrip stations

skapa en playlista i itunes som inte inne håller sationerna..
funkar bra i shufflemode

jävligt smart, varför tänkte jag inte på de haha. har gått o grubblat över de där i 3 dar nu

Ursprungligen av vorbis:

jävligt smart, varför tänkte jag inte på de haha. har gått o grubblat över de där i 3 dar nu

Detta tipsar ju till och med Griffin att man ska göra. Dock lär väl problemet vara löst med deras nya version ab iTrip som du kan lösa om på hemsidan, men för oss med den äldre versionen är det en bra lösning.

Ursprungligen av erikohman:

Detta tipsar ju till och med Griffin att man ska göra. Dock lär väl problemet vara löst med deras nya version ab iTrip som du kan lösa om på hemsidan, men för oss med den äldre versionen är det en bra lösning.

jag jag läste den där. den finns ju dock bara till vanliga iPod än så länge. visst den passar ju på minin också men är inte anpassad till utseendet.

Ursprungligen av vorbis:

jag jag läste den där. den finns ju dock bara till vanliga iPod än så länge. visst den passar ju på minin också men är inte anpassad till utseendet.

Nä, men det kanske kommer.

Men iTunes 5 kan du nu ställa in så låtar ska undantas från uppspelning när du blandar dina låtar så nu är väl det inte något stort problem. Var dock segt att ställa in det på ca 200 filer.

1
Bevaka tråden