Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vilket skydd/väska/hölje har din ipod?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad har ni för väskor/skydd och i vilka prisklasser är de?..man måste ju skydda sin älskling..

Jag köpte billig(169.-) från teknikmagasinet.se
riktigt bra väska/skydd från krusell (mest kända för att tillverka mobilväskor)

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ml&artnr=100164

(finns även i svart)

jag är supernöjd, det enda lilla minuset är att när jag använder min itrip med min ipod mini går det inte att stänga fodralet.. men annars e det hur bra som helst och ger ett bra skydd mot stötar och annat fummel..

  • Medlem
  • Flen
  • 2005-07-02 00:13

Jag kör med vanlig självhäftande bokplast. (bibliotekskvalla) bara att ta bort & byta när det blir för repigt. Funkar även på displayen. Billigt & bra innan man hittat bästa fodralet.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-02 00:17

en svart podsleevz. funkar helt okej, men har färgat av sig på klickhjulet. det är dock ett senare problem.
ett agent18-case (finns i recension här) vore smäckert. känns lite lamt att gå omkring med sin spelare i ett par mockatights (materialkänslan i podsleevz). ungefär på samma nivå som att hala fram en gammal tubsocka med sin spelare i, men med plastfilm för skärmen.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-02 00:36

har DC incase.

Skapar mycket repor.

MEN!

Den skyddar mot otroligt mycket stötar. Har tappat min iPod i marken ett antal gånger. Inte en skråma

//C

1
Bevaka tråden