Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurarna In-Ear

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur är hörlurnarna som går att köpa via apple store som tillbehör till ipod:en? Ska jag satsa på några andra öronsnäckor istället. Men helst ej dyrare än dom ca pris på dom är nog 300. Så kan man få några bättre för samma pris i en annan affär?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-06-28 16:23

Jag har ett par apple in-ear. Jag tycker de är ok, men sitter inte fast tillräckligt bra. Om du köper ett par se till att du sätter i dem "uppifrån" för annars sitter de ännu sämre. Bra ljud när de sitter i bra. Klen bas när de lossnat lite (vilket de gör om man rör sig lite med dem i...

Om jag skulle skaffa ett par idag skulle det nog bli koss the plug eller någon av shure's in-ear-lurar. Läs mer

  • Medlem
  • 2005-06-28 20:03

Jag tycker att du ska titta på ett par andra än apple in ear..
jag beställde dom ganska nyligen och jag tyckte att dom satt så himla dåligt,,,
Så om du ska köpa nya hörlurar rekommenderar ja sennheiser hörlurar, dom tycker
ja är grym.... http://www.sennheiser.se

Okej tror ej jag köper dom då efter det där kollar på ett par andra.
Men jag vill ej ha hörlurar utan öronsnäckor. Jag hittar nog några nångång. Får börja med iPod mini:n bara. Har ju ej köpt den än.

In-ear-lurar kassa

Har nyligen köpt ett par in-ear-lurar från apple.
Precis kass!

Funkar inte alls. Både ljudet och basen är mycket sämre än på de medföljande lurarna.
gick tillbaka för att byta dem men det fick man tydligen inte.
374 spänn i sjön.....

Någon som haft samma problem?

(på något sätt måste jag väl kunna få pengarna tillbaka. Infon om "bättre ljud och bättre bas" som finns på både apple.com/se och macoteket.se är ju ej sann).

1
Bevaka tråden