Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip frekvenser

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan! Tänkte starta en tråd där alla skriver upp passande iTrip frekvenser i de städer man använt sin iTrip.
Ni skriver Stad - Frekvens och jag redigerar mitt inlägg allt eftersom och fyller på med era frekvenser för respektive stad.

Först är jag med min stad Tidaholm och Halmstad som jag besökte i helgen.

Tidaholm - 104.0
Halmstad - 106.4
Skövde - 104.0
Luleå - 106.9
Torsby - 91.3
Uddevalla - 91.3
Lund - 95.0
Oslo - 95.0
Stockholm 89.4

Ursprungligen av BlueWhite:

Hejsan! Tänkte starta en tråd där alla skriver upp passande iTrip frekvenser i de städer man använt sin iTrip.
Ni skriver Stad - Frekvens och jag redigerar mitt inlägg allt eftersom och fyller på med era frekvenser för respektive stad.

Först är jag med min stad Tidaholm och Halmstad som jag besökte i helgen.

Tidaholm - 104.0
Halmstad - 106.4

Luleå - 106.9

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-28 19:16

Jag kör bil ofta mellan Torsby och Uddevalla, och använder 91,3 utan problem på hela sträckan.

Körde bil från Lund i Skåne till Norge (Oslo) och använde mig av 95.0 hela vägen.

Hade en del störningar i höjd med Göteborg annars fungerade det perfekt. Jag är
sjukt imponerad.

Mitt bästa köp på väldigt länge.

  • Oregistrerad
  • 2005-06-29 09:06

89,4

kör jag där jag bor. I STHLM alltså

helt ok men lite störningar ibland. Har den alltid var jag än åker.

Men i skåne verkar den ganska körd

//C

Är skivan som följer med iTrip nödvändig att installera? Den lägger in en hel radda med spår på 5sekunder. Antar att det är frekvenser.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-30 17:05
Ursprungligen av adixuz:

Är skivan som följer med iTrip nödvändig att installera? Den lägger in en hel radda med spår på 5sekunder. Antar att det är frekvenser.

Ja, det är frekvenserna. Du behöver dem för att byta frekvens, men du kan ta bort de du inte använder.

  • Medlem
  • 2005-07-09 17:03

108.0 fungerar perfekt här i Stockholm.

Ursprungligen av Spyder:

Ja, det är frekvenserna. Du behöver dem för att byta frekvens, men du kan ta bort de du inte använder.

är det så att frekvenserna spelas upp för er också ifall ni kör i shufflemode på ipoden? väldigt irriterande när de är dags för en ny låt och de kommer jobbigt frekvensljud. ibland flera spår i rad. vet dock inte hur mycke plats dom tar heller

fick min på posten i fredags och är väldigt nöjd än så länge. dock är de svårt att hitta en "obunden" frekvens då jag bor mittimellan uppsala och sthml :rolleyes:

Ursprungligen av vorbis:

dock är de svårt att hitta en "obunden" frekvens då jag bor mittimellan uppsala och sthml :rolleyes:

Vet hur det känns..

92.8 i vasaområdet i Finland tänkte på alla som har vägarna förbi

  • Medlem
  • 2005-08-29 19:50

Göteborgsområdet 106.5 brukar funka bra

1
Bevaka tråden