Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej på er!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag är ny här, registrerade mig förra veckan. Jag heter Amin och är 13 år, och bor i göteborg om du skulle vilja veta det.
Snart ska jag köpa en iPod shuffle, (18/6 då jag får mina pengar).
Riktigt trevligt här faktist. När jag då har fått min iPod shuffle så kan jag lova er att det kommer att komma en massa frågor till er!
Och ja, jag kommer att använda sökfunktionen först. :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2005-06-08 20:21

Hej Amin och välkommen hit. Själv är jag också ny på forumet (läst mycket och skrivit lite).

Jag köpte själv en 1 GB Shuffle igår. Fantastisk pryl. Du kommer inte att ångra dig. Jag köpte den som komplement till min 6 GB Mini. I bland är till och med en mini för stor och klumpig.

[Edit]Nu ser jag! Du har ju skrivit 20 inlägg och jag bara 4! Det är ju *du* som ska hälsa mig välkommen [/Edit]

  • Medlem
  • 2005-06-08 20:38

Yo amin

Hej Ljung och MsB!
Välkommen hit Ljung!
Ljung, när du köpte shuffeln, fungerade den perfekt, inga problem osv? Eftersom jag har rätt sagt inte tid för problem eftersom direkt efter att jag har köpt, laddat, lagt in låtar så flyger jag iväg till Tunisien!

  • Oregistrerad
  • 2005-06-08 22:10

Inga problem alls. Funkade perfekt från första början. Jag hade dock iTunes installerat redan och fyllt med musik för minin (kör WinxP).

I några minuter kände jag mig som en fullständig idiot när jag inte fattade hur "slidern" på baksidan funkade (där du ställer in om shufflen ska spela spellistan i slumpmässig ordning eller från början til slut). Men du är säkert smartare än jag

1
Bevaka tråden