Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jens of sweden laddare till ipod?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan, finns de någon som vet om de funakr att ladda ipod mini me en jens of sweden laddare?

  • Medlem
  • 2005-05-20 10:19

ja det fungerar men inte så bra, det tar längre tid att ladda den och har du på den samtidigt så laddas den inte alls så drar den mer ström än vad som kommer in från laddaren.

okej :S å de går inte fixa själv på nått sätt?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-05-30 20:07

KAn man använda en http://www.expansys.se/product.asp?code=EXP_USB-CLA
å ladda å lyssna samtidigt i bilden då? eller måste man köpa en laddare för 300kr?

Jag såg en intervju med Jens (of sweden) på 3:an tror jag. Han är liksom bara en vanlig svensk kille som köpt upp massa super-billiga mp3 or från typ taiwan, som sen designar om några detaljer, sätter på "JoS" och, enligt han själv, tjänat 15 miljarder på två år. På att designa om en skit-mp3 från taiwan - helt sjukt.

Ursprungligen av martin_stenmark:

Jag såg en intervju med Jens (of sweden) på 3:an tror jag. Han är liksom bara en vanlig svensk kille som köpt upp massa super-billiga mp3 or från typ taiwan, som sen designar om några detaljer, sätter på "JoS" och, enligt han själv, tjänat 15 miljarder på två år. På att designa om en skit-mp3 från taiwan - helt sjukt.

Jo men det har väl dom flesta insatta vetat sedan länge. Kommer ihåg när han var väldigt ny som JoS och han sa att han hade under en period suttit om det var 4h per dag och enbart dammsugit internet efter den där perfekt mp3-spelaren. Och det gick ju uppenbarligen bra också.

Man kan ju inte mer än tycka att han är Kung!

Ursprungligen av taikonaut:

Man kan ju inte mer än tycka att han är Kung!

Är man kung om man säljer en massa skitspelare och sen inte ger nån support på dem när de går sönder?

1
Bevaka tråden