Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min hörlur gick av!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Köpte en iPod på teknikmagasinet för nån vecka/några veckor sen, och nu har ena hörluren gått av!!

Helt sjukt. Får man en ny på garantin eller måste man köpa en ny?

Patrik

Ursprungligen av wunderbaren:

Hej!
Köpte en iPod på teknikmagasinet för nån vecka/några veckor sen, och nu har ena hörluren gått av!!

Helt sjukt. Får man en ny på garantin eller måste man köpa en ny?

Patrik

Borde inte vara några problem. Min hörlurar gick sönder och jag behövde bara ringa apples support så skickade de nya. DU kan även in via webben hmmmm sök på forumet för depot så hittar du säkert länken där. Eller vänta lite jag tror jag har den här.

Apple ipod support

Bara att skriva in regnummer på podden och sedan skapa konto och sånt. Mina lurar kom leverereade till dörren efter ett dygn!!!!!!!!!!!!!!!!

Lycka till / Aanders Molin

  • Oregistrerad
  • 2005-05-27 10:45

Fråga: gäller detta även om hörlurarna har börjat skorra o låta dåligt?

Ursprungligen av rosenthal:

Fråga: gäller detta även om hörlurarna har börjat skorra o låta dåligt?

Svar: Javisst.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-27 12:50

Kommentar: Allright, tack så mycket.

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-05-30 13:06

mina börjar oxå strula

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-05-30 14:21

det enda som skulle kunna vara till fördel för iPodlurarna är väl att de är gratis, men sen blir ju kvaliteten därefter också.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-05-30 21:14

Men måste man inte skicka in dom traisga hörlurarna :S ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-31 09:28

Ja, Apple kan begära att du skickar in de gamla så klart. För att kontrollera om du har haft sönder dem.

Men det händer inte så ofta. Men du ska vara beredd på det.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-05-31 10:01

men ja ska skicka in mina men när man skrev in allt på sidan stog det att man får betala 400 om man itne skickar in :S när i sånnafall frågar dom efte r hörlurarna?

  • Oregistrerad
  • 2005-05-31 10:46

Mina lurar hade ett irriterande skrapljud, så jag gjorde en reklamation på Apples webplats. 2 dar senare kom nya lurar med UPS Jag var inte tvungen att skicka tillbaka dom gamla.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-31 20:55

Vad är problemet? Är du ärlig och inte försöker blåsa apple så har du ju kvar de gamla hörlurarna och om apple frågar efter dem så är det ju bara att skicka in dem? Apple betalar ju frakten.

  • Medlem
  • 2005-06-01 10:55

tel. nummret.

vilket nummer var det man kunde ringa?

  • Oregistrerad
  • 2005-06-02 20:41
Ursprungligen av milad:

vilket nummer var det man kunde ringa?

Sök! Det har skrivits mkt på sidan om det, nr# börjar med "0771" tror jag.

mina lurar gick sönder, gick in på sidan måndag kväll (sent) och skrev inn allt om mina lurar. Mina hade slutat låta i en av hörlurarna (en sladd innuti var av tittade jag efter)
Apple skickade nya, utan en titt på de gamla.

Det är många som säljer lurar, ouppackade för typ 120 - 200kr, det är nog många av dom som har fuskat med denna funktion! (antar jag, vad antar ni?)

1
Bevaka tråden