Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

inga fler iSkin på Teknikmagasinet...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var på teknikmagasinet idag. Dom har slutat sälja iSkin utan har istället bytt ut dom emot Jam Jacket Pro (http://www.ipodlounge.com/reviews_more.php?id=5529_0_6_0_M).

De sa i butiken att dom var bättre än iSkin för att iSkin inte skyddar displayen, men det gör dom väll? Tycker det är dåligt av teknikmagasinet i alla fall. Står ju fortfarande på hemsidan att dom säljer iSkin, snacka om att inte ha koll.

Någon som har testat Jam Jacket Pro? Är dom bättre än iSkin?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-04 18:26
Ursprungligen av m4ttsoff:

Var på teknikmagasinet idag. Dom har slutat sälja iSkin utan har istället bytt ut dom emot Jam Jacket Pro (http://www.ipodlounge.com/reviews_more.php?id=5529_0_6_0_M).

De sa i butiken att dom var bättre än iSkin för att iSkin inte skyddar displayen, men det gör dom väll? Tycker det är dåligt av teknikmagasinet i alla fall. Står ju fortfarande på hemsidan att dom säljer iSkin, snacka om att inte ha koll.

Någon som har testat Jam Jacket Pro? Är dom bättre än iSkin?

Ja, jag har ett. Jag beställde den i tron om att det just var en iSkin. Och...
Jag tycker den är skit, rent ut sagt! Displayskyddet är gjort av någon sorts platsfolier som klistra sig mot skärmen så att man ser skärmen sämre.
Dom enda som jag vet som säljer äkta iSkin online är Webhallen. Jag skickade ett mail till dom om hur lång tid det skulle ta för dom att få hem ett iSkin om jag beställde ett. Fick svaret,

" Hej P*****.
Då produkten inte är lagervara beställer vi den endast om någon kund
beställer den. Om du beställer en och den finns hos våran leverantör
så får vi in den på ungefär 2-4 dagar beroende på hur snabba de är.

Best Regards / Med Vänliga Hälsningar
C********** H*******

"

Så om jag vore som dig hade jag beställt ett iSkin hos Webhallen, ha själv gjort det nu.

Bra. Tack att du sa det. Bor i sthlm så det är bara att åka in till butiken när de får in dem.

Jag var inne på teknikmagasinet och sa att jag skulle ha ett iskin. Kollade inte så noga (tyvärr) så när jag kom hem upptäckte jag att jag fått detta istället. Smutsen fastnar och det där skärmskyddet är som sagt värdelöst

Ursprungligen av sarataube:

Jag var inne på teknikmagasinet och sa att jag skulle ha ett iskin. Kollade inte så noga (tyvärr) så när jag kom hem upptäckte jag att jag fått detta istället. Smutsen fastnar och det där skärmskyddet är som sagt värdelöst

Jag gjorde precis som dig. iSkin var nämligen slut på alla Teknikmagasinet som jag besökte så jag blev lycklig när dem sa att dem hade iSkin. Men sen när man kommer hem så har man nåt annat skit. Tror att alla håller med om att det dära skyddet för displayen inte är så värst bra ?

Over And Out

Jag har iSkin och det är kung. Mycket bra skydd för displayen också.

  • Medlem
  • 2005-05-14 11:28
Ursprungligen av erikohman:

Jag har iSkin och det är kung. Mycket bra skydd för displayen också.

Men kan man ha iSkin på när iPoden är i dockningsstation? För själv har jag en sådan här: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/Db6VMFgqLO7e3QwS36MVxv5CtIB/3.0.0.13.1.0.6.9.3.19.0.1.0.1.1.2.1.0.1

Där viker man bara bak baksidan och så kan iPoden stå i docken utan att man behöver ta av fodralet . Men så är det väl inte med iSkin? Då måste man väl ta av hela fodralet när den sätts i en dock??

Hampus

1
Bevaka tråden