Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar <300kr

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-02 21:57

Eftersom en av mina ipod hörlurar har sprängts, så hade jag tänkt köpa nya.

Detta är mina krav:

-maxpris på ~300kr
-sköna
-bra ljud
-inga kåpor

Om ni har något tips, e-butik eller någon i Stockholm, tell me!

/Din kompis, Kött!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-02 22:04

Koss Porta Pro, eller Sporta Pro. Det är inga in-ear, men heller inga riktiga kåpor. Bra ljud till bra pris.

Flyttar förresten tråden till Tillbehör, den där hör hemma.

jag skulle säga "Koss The Plug" finns för 189 på kjell.com eller liknande ställen. Riktigt bra in-earlur. Bra basåtergivning. Täcker utomstående ljud som man hatar att inga andra lurar gör, då slipper man tinitus för att man inte vill höra andra ljud.

KÖP

Säkert?

Ursprungligen av johnett:

jag skulle säga "Koss The Plug" finns för 189 på kjell.com eller liknande ställen. Riktigt bra in-earlur. Bra basåtergivning. Täcker utomstående ljud som man hatar att inga andra lurar gör, då slipper man tinitus för att man inte vill höra andra ljud.

KÖP

Jag har kollat runt lite och det sägs att Koss The Plug inte har allt för bra ljud... bl.a. så sägs det att de har dåligt mellanregister. Men finns det några andra alternativ i den prisklassen? Och nu menar jag liknande hörlurar.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2005-05-03 22:01

Hejs.! Jag har ett par riktigt bra Sony snäckor som jag kör med till min Pod. De heter: Sony MDR-ED21. Köpte dom på expert för 250 spänn. Testa dom!

ring ipod supporten eller gå in på: http://depot.info.apple.com/ipod så får du ett par nya

  • Medlem
  • 2005-05-13 00:25
Ursprungligen av kött:

Eftersom en av mina ipod hörlurar har sprängts, så hade jag tänkt köpa nya.

Detta är mina krav:

-maxpris på ~300kr
-sköna
-bra ljud
-inga kåpor

Om ni har något tips, e-butik eller någon i Stockholm, tell me!

/Din kompis, Kött!

jag har ett par kosspluggar som jag har kört både med standardpluggarna, egenhändigt tillverkade av vanliga gula proppar samt sådana silikonjulgranar.
jag tycker inte att det är något imponerande ljud i dom. silikonjulgranarna gör dom skönare och lättare att handskas med. ljudet är inte klart utan lite rörigt/burkigt.
the plug är bra om man vill stänga ute lite annat ljud. blir dock "vindljud" om man cyklar eller springer med dom.

Köpte rätt nyligt ett par porta pro som jag hittills är nöjd med. man kan hitta hyfast billiga på pricerunner. ljudet är klarare och inte lika mkt bas som the plug.

1
Bevaka tråden