Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som vet något om Sony MDR-NX1?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-26 16:18

Som topic lyder, vet någon något om dem?
Verkar väldigt intréssanta som alternativ till EX71, förvisso dyrare men jaja. Står mellan de två (NX1 och EX71) eller Apples In Ear. Btw, någon som säkert vet att man får In Ear om orginalen pajar, för mina har börjat skrapa lite...
http://www.audiocubes.com/product_info.php?cPath=22_30&products_id=1033&osCsid=401e56f93e5c959e05dcb85bf5fb0a4b

Jag beställde ett par nya hörlurar på deras sida ( mina var sprängda ) och jag fick dom idag.... dt var orginala inte in-ear

  • Medlem
  • 2004-10-26 17:22
Ursprungligen av Botani:

Jag beställde ett par nya hörlurar på deras sida ( mina var sprängda ) och jag fick dom idag.... dt var orginala inte in-ear

Doh.

Men mer om NX1 nu, kollade på Sonys sida och där finns dem inte ens... Sen kan man inte köpa EX71 i vit färg, kommer inte föränn 8 November, hur överensstämmer det med att man kan köpa dem i andra affärer? Får skälla på Sony, får ha kolla sakerna...

  • Medlem
  • 2005-01-06 19:09

finns mdr-nx1 och EX71 white i sverige jag tänkte köpa nån av dom...

Ursprungligen av SikeZ:

finns mdr-nx1 och EX71 i sverige jag tänkte köpa nån av dom...

EX71 finns på teknikmagasinet har jag för mig, men de är svarta. Om du ska ha vitt så får du beställa ifrån utlandet.

  • Medlem
  • 2005-01-06 21:53
Ursprungligen av Rillerou:

EX71 finns på teknikmagasinet har jag för mig, men de är svarta. Om du ska ha vitt så får du beställa ifrån utlandet.

okej jag mena vita (glömde skriva det)

Ursprungligen av SikeZ:

finns mdr-nx1 och EX71 white i sverige jag tänkte köpa nån av dom...

Var finns mdr-nx1 någonstanns? har bara sett dom på utländska sidor..

Visst finns de i Sverige

Ursprungligen av Doggy1988:

Var finns mdr-nx1 någonstanns? har bara sett dom på utländska sidor..

Japp, det finns de. T.ex på Teknikmagasinet eller Cyberphoto. Mycket billigare på Cyberphoto, men då finns de bara i svart. Såg idag att de var slutsålda i Teknikmagasinets nätbutik, men ska finnas i en del affärer.
/Anders

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 14:54

Har någon testa Nx1?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-06 09:09

jag tror netonnet har vita EX71

1
Bevaka tråden