Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Podsleeve

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 22:01

Hej!
Köpte ett Podsleeve härom veckan.
Ni som har det vänder jag mig först till.
Underdelen av fodralet, där man laddar iPoden, där sitter ju en liten flik om man ska ladda den.

Och frågan är om man ska rycka bort den? För visst fan är det inte tänkt att man ska dra av "strumpan" eller skyddet varje gång man ska ladda den.

Jag har inte Podsleevz men har för mig att det är meningen att man ska ta bort den - vilket verkar vara en betydligt sämre lösning än att bara bryta upp den så mycket så att den går att koppla in men utan att ta bort fliken helt.
Kan ju vara praktiskt att ha ett skydd för podens viktigaste anslutningsport....

Jag har ett PodSleeve och för säkerhets skull så klippte jag bort min "flik"

Jupp!
Klipp bort det för att vara på den säkra sidan, även om det är perforerat a'la toaletpapper... Du vet hur det kan gå med toalettpapper

Ursprungligen av AndreasJ:

Hej!
Köpte ett Podsleeve härom veckan.
Ni som har det vänder jag mig först till.
Underdelen av fodralet, där man laddar iPoden, där sitter ju en liten flik om man ska ladda den.

Och frågan är om man ska rycka bort den? För visst fan är det inte tänkt att man ska dra av "strumpan" eller skyddet varje gång man ska ladda den.

Ursprungligen av AndreasJ:

Hej!
Köpte ett Podsleeve härom veckan.
Ni som har det vänder jag mig först till.
Underdelen av fodralet, där man laddar iPoden, där sitter ju en liten flik om man ska ladda den.

Och frågan är om man ska rycka bort den? För visst fan är det inte tänkt att man ska dra av "strumpan" eller skyddet varje gång man ska ladda den.

Får man fråga vad du tyckte om den? Alltså din Podsleeve. Jag tänkte skaffa en till min 30 gb iPod video, men vill höra mig för lite först.

1
Bevaka tråden