Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka lurar är bäst till Ipod Mini

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att skaffa nya lurar till min Ipod Mini. Jag har de som följde med men har även köpt koss the plug. Men Koss har blivit lite tråkiga speciellt eftersom man måste knuffa in de i öronen nu för tiden. Så jag undrar vilka lurar som är bäst av de två följande:

Sony MDR-EX71SL pris 369 på NetOnNet eller
iPod In-Ear Headphones pris 375 på apple.se

Kan ni motivera svaren tack..

Jag vet inte vad som följer med de ovanstånde lurarna skulle uppskatta om nån hade info om det?

Eftersom du skrev lurar, kan jag inte låta bli att rekommendera Porta Pro. Riktigt bra! Med Bas Reducer i EQ slipper du dessutom det mesta av den feta basen ^^

Ok nu gör jag en korrektion... vad jag menar är In-Ear Hörlurar, så att det inte blir några missförstånd i framtiden.

Jag kan rekomendera Sony EX71, när man väl kommer på hur det ska sitta funkar det bra. Enligt vissa tester av apples in-ear lurar ska passformen tydligen inte vara den bästa..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-20 14:08

MDR-EX71SL tycker jag helt klart.

Sony MDR-EX71SL är väl dom bästa lurarna för den som inte vill spendera för mycket och inte har så jätte höga krav på ljudkvalite. Vill du ha något bättre än sony lurarna så kan du köpa Shure E2c som kostar 800kr.

Jag funderar på att lägga max 500 spänn på hörlurar. Så om det finns några som är bättre än sonys ex71 och kostar under 500 kr tar jag gärna en titt på de.

lägg till 300 och köp e2c istället då?
jag har iof inte dom men vad alla säger så verkar det vara en stor skillnad och ger musiken en rejälv knuff i ryggen:P, jämfört mot lite mer vanligare snäckor som sonys, koss, osv

  • Medlem
  • 2005-04-22 17:52

Har ett par Koss the Plug. Tycker dom fungerar bra
betalade 199kr för dom på siba

1
Bevaka tråden