Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på in-ear snäckor till flickvänen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-18 00:00

Ska inhandla en iPod mini åt tjejen när hon fyller år och skulle haft ett par in-ear snäckor åt henne som sitter bra och låter hyffsast.

Huvudsaken är dock att dom sitter bra i öronen! Hon har ganska små öron, hon är ju som sagt en tjej så..
Nån som har nå tips på nå snäckor me bra passform?

Jag har ett par shure E3c:or de sitter som en smäck men de är dock ganska stora.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-18 23:52
Ursprungligen av nyqa:

Ska inhandla en iPod mini åt tjejen när hon fyller år och skulle haft ett par in-ear snäckor åt henne som sitter bra och låter hyffsast.

Huvudsaken är dock att dom sitter bra i öronen! Hon har ganska små öron, hon är ju som sagt en tjej så..
Nån som har nå tips på nå snäckor me bra passform?

Jag har ett par såna här:
MDR-ED21LP som inte kostar särskilt mycket och sitter bra i öronen även fast jag har små öron (det krävs dock en viss teknik att få in de bra men de sitter skönt när man får in dem). Dessa MDR-EX71 och de matchar ju iPoden med vit färg (iofs så skulle hon väl få en mini).
Det är mina rekommendationer!
//Jakob

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-19 08:46

MDR-EX71 kommer med 3 olika storlekar på gummiplopparna. rekomenderas varmt!

  • Oregistrerad
  • 2005-04-20 16:14

låter bra..

ludet i dom då..? av de ja läst så blir jag ju rädd att mellanregistet ska vara fruktansvärt :S

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-20 16:25

jag är ingen audiofil. men är helt nöjd

1
Bevaka tråden