Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärrkontroll till iPod G4

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är man tvungen att köpa ett par hörlurar för att få en fjärrkontroll till sin iPod (som väl egentligen borde ha följt med ifrån början). Om så är fallet är det ju rent idiotiskt att göra så. :eek:

  • Medlem
  • 2004-09-01 13:22

Bump!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 13:29
Ursprungligen av trifix:

Är man tvungen att köpa ett par hörlurar för att få en fjärrkontroll till sin iPod (som väl egentligen borde ha följt med ifrån början). Om så är fallet är det ju rent idiotiskt att göra så. :eek:

Ja det är lite av idioti, men det följer med ett par lurar med samma längd (allvarligt de blir för långa!!!) och kontrollen är ju ganska lång den med :S

//C

e dom lurarna som följer med ipoden bra?

Ursprungligen av JEENYUS:

e dom lurarna som följer med ipoden bra?

Nej, nej och åter igen, nej.

Får man med en fjärrkontroll till 20gb:arn?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 01:56

jag tycker hörlurarna som följer med ipoden är hyffsat mycket bättre än elcheapo sonylurar man får med dess produkter iaf.

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-04-12 21:32

Haha... japp! men ärligt - apple's originallurar är det inget större fel på. I alla fall inte ljudmässigt. Dock är de ganska otympligt stora, och passar inte allas öron(de passar t ex mig) . Så tala för dig själv, Piggie.

men lurarna är väll inte fasta på fjärren?

  • Medlem
  • 2005-04-12 22:30
Ursprungligen av Herodude:

men lurarna är väll inte fasta på fjärren?

Nej, det är dem inte. Köpte en fjärr på blocket(endast fjärr) vilken jag betalade 220spänn för. Helt ny. Kolla där.

/Hampus

  • Oregistrerad
  • 2005-04-14 07:33

Jag hade hellre köpt en RF-fjärr. Mkt bättre :] Jag har en RemoteRemote2 extra som jag kan tänka mig att sälja. PM!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-04-14 08:06

Dom har ett rätt ok fjärrtest borta på Playlistmag.com

http://playlistmag.com/reviews/2005/04/remoterun/index.php?lsrc=mwrss-0405

Kika på den

1
Bevaka tråden