Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För er som letar efter Sony MDR-EX71 (Vita)

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För er som letar efter Sonys vita EX71:or så kan jag tala om att de finns att köpa i bl.a London och Paris.

Ett tips för er som är ute och reser. I London så fanns dom bl.a på Harrods för 34 GBP.

Kan ju fylla ut med att audiocubes.com också har dem i lager. Iallafall senast jag kollade!

Ursprungligen av Rillerou:

Kan ju fylla ut med att audiocubes.com också har dem i lager. Iallafall senast jag kollade!

Dock är inte USA lika närma som London/Paris/Berlin etc och Audicubes beställer sina lurar från Japan. Smidigare att köpa över disk. Du slipper dessutom moms/frakt och tull om du ändå är i krokarna.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 15:07

Hur mycket ligger som på i pris samt undrar jag ifall frakt samt betalning går smidigt och hur mycket frakten ligger på?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 15:39

du får upp totala priset inkl.frakt på audiocubes innan du checkar ut vill jag minnas. ett tips är ju att hitta nån till som vill ha. jag tänkte beställa 2 par därifrån och det skulle gå loss på 450 spänn paret, alles inkluderat.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 16:29

Okej...
finns skins eller fm-sändare och köpa där med?

Hmm..
jag hittade mina på teknikmagasinet för en ca 560kr om jag minns rätt...

  • Medlem
  • City
  • 2005-02-02 20:57
Ursprungligen av KryckA:

Hmm..
jag hittade mina på teknikmagasinet för en ca 560kr om jag minns rätt...

ljud och bild 550kr
expert 549kr

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 07:48

Krycka och kraspor--> Va det vita skapelser?

  • Medlem
  • City
  • 2005-02-03 09:11
Ursprungligen av AndreasJ:

Krycka och kraspor--> Va det vita skapelser?

jepp, sitter med ett par nu.... dom svarta såg ganska plastiga ut :/ köpte dom i gbg nordstans ljud och bild butik mot centralen

Toppenlurar! Jag har ett sprillans nytt par som jag säljer på tradera, så den som är intresserad kan ju kika där

Har både svarta och vita EX-71. Köpta på teamdigital.net

Hittade inga teknikprylar alls på Harrods. Bara ringar smycken och dyra kläder i princip

För er som inte vet så finns vita och svarta EX-71 hos netonnet för 350kr

Ex-71 verkar inte finnas i lager hos Netonnet. Hos http://www.voxon.se finns det vita Sony Ex71 för 385:-

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-11 09:47

precis, det verkar som om netonnet slutat med EX71.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pid=17508

eller skicka mig ett pm om någon är intresserad av att köpa

netonnet har slut på 71:an. Nån som provat NX-1 . De finns i 3 färger (sv,vit,blå)

1
Bevaka tråden