Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Koss the plug 137:-

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena! Ett litet tips!
Va precis och införskaffade ett par Koss the plug, för endast 137kr
Hittade dom på ELFA i göteborg.
Mvh Anders

  • Medlem
  • 2005-03-18 08:12

Mycket bar lurar måste jag också påstå, iaf om man tänker på hur billiga de är. Ska snart skaffa Pro eartip till dom för jag har lite problem med kuddarna man får med.

Som sagt mycket bra ljud för priset man får.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2005-03-18 09:06

håller med

Ursprungligen av z0rk:

Mycket bar lurar måste jag också påstå, iaf om man tänker på hur billiga de är. Ska snart skaffa Pro eartip till dom för jag har lite problem med kuddarna man får med.

Som sagt mycket bra ljud för priset man får.

vad kostar eartips? tycker kuddarna som är med är helt kassa!
har aldrig fått dem att funka....

  • Oregistrerad
  • 2005-03-18 09:52

Enligt mig är KOSS The Plug ondskan i sin renaste form.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-18 14:03
Ursprungligen av Meroigo:

Enligt mig är KOSS The Plug ondskan i sin renaste form.

den gängse uppfattningen av dem från folk som inte förstår hur de ska sätta dem rätt i öronen.

  • Medlem
  • 2005-03-18 21:36
Ursprungligen av erik:

den gängse uppfattningen av dem från folk som inte förstår hur de ska sätta dem rätt i öronen.

Köpte ett par i dag på webhallen och jag tycker de funkar perfekt.... inga problem för mig att få in dem i öronen...

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-18 21:49
Ursprungligen av esu:

Köpte ett par i dag på webhallen och jag tycker de funkar perfekt.... inga problem för mig att få in dem i öronen...

har inte (och har aldrig haft) heller något problem
är ju ett gjutet köp.

  • Medlem
  • 2005-03-18 23:05

Japp, netonnet har också sänkt priset på The Plug till 139:- Porta Pro är sänkt till 279:-

//jns

I börjar var dom väldigt jobbiga att få in i örat och blev väldigt skeptisk till in-ear lurar eftersom jag hade och har fortfarande planer på att köpa Shure e2c. Efter några dagars användning så var det helt enkelt att få in snäckorna i öronen och det är inga problem alls att använda dom.
Ljudet på dom är okej. basen är en anning överdominerande, inget mellan register och disknten är inte helt hundra. rekommenderar equalizer val som classic.
Men men dom är väldigt väldigt bra lurar för sitt pris, definitivt bättre men apples med följande lurar. Köpte the plug för 169kr hos hobbex.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-19 01:10

erik: Jag vet hur man får dem rätt i örat, jag är inte helt bakom flötet... Men jag tycker inte de är bra. Vissa får in dem skitlätt, medans jag som har små örongångar måste hålla på som fan. Till slut gör det ont. Men visst, jag har ofta haft dem så de sitter rätt i örat, men så börjar det klia och sånt, de börjar göra ont och så vidare. Så är det väldigt puckat utrymme där man greppar ta på dem, har blivit att jag råkat slita i sladden, så nu börjar ena sladden gå av. Så de där skumgummiplopparna är ju av hemskaste kvalité, går sönder skitlätt. Säg nu ändå inte att jag inte vet hur man får in dem, för det vet jag, men som sagt passar inte denna hörluren alla lika bra...

I början var jag lite hjärntvättad av hypen, som vissa *host* är här inne, så jag bara gjorde reklam för dem väldigt mycket åt andra (detta var innan mina började gå sönder och jag blundade för att de var jobbiga och tog lång tid att sätta in och gjorde ont... kanske till och med sa att de var lätta att få in, dumma mig...). Alla jag fick att köpa dem tyckte att det var ett väldigt dåligt köp och tyckte inte alls de var bra... Titta hellre på de lite dyrare lurarna som inte har något sådant där skräpgrepp och skräpskumgummi och alldedes på tok för mycket bas.

Ursch.

1
Bevaka tråden