Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var beställer man?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hade tänkt att beställe en itrip eller en airplay, men var är billigast och säkrast att beställa ifrån? Kan man beställe från apple.com eller måste man beställa från den svenska. Ska nog beställa en ny ipod samtidigt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-16 10:39

har pm:at dig.

skulle också vilja veta vart man beställer airplay.. vill så gärna ha en men den finns ju itne att köpa i sverige eftersom det är olagligt här.

Ursprungligen av jolerius:

skulle också vilja veta vart man beställer airplay.. vill så gärna ha en men den finns ju itne att köpa i sverige eftersom det är olagligt här.

Snacka med dom i apple butiken här och det finns i köpenhamn så de e ganska lungt då=) 25 min här ifrån.

Ursprungligen av Possen:

Snacka med dom i apple butiken här och det finns i köpenhamn så de e ganska lungt då=) 25 min här ifrån.

nu e det så att jag bor ju i göteborg. lite svårt å fixa då. någon som vet nåt ställe nära göteborg som kan fixa hem från exempelvis köpenhamn lr nåt?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-19 19:27
Ursprungligen av jolerius:

nu e det så att jag bor ju i göteborg. lite svårt å fixa då. någon som vet nåt ställe nära göteborg som kan fixa hem från exempelvis köpenhamn lr nåt?

pma mig så kan vi lösa det där med en airplay

jag undrar också vart man kan få tag på en Itrip eller Airplay.

1
Bevaka tråden