Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snäckor med bra bas för trance

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-03 13:27

Behöver nya hörsnäckor med bra bas för lyssning på mestadels trance.
Inget skräp utan vill ha bra kvalité, vad ska jag kika på, några tips?

  • Medlem
  • 2005-03-03 15:27
Ursprungligen av Reine:

Behöver nya hörsnäckor med bra bas för lyssning på mestadels trance.
Inget skräp utan vill ha bra kvalité, vad ska jag kika på, några tips?

Koss The Plug! Billiga (149kr på Webhallen), bra bas (Om man nu kan få så bra bas i en iPod , men då är det iaf inte lurarna som sätter begränsningarna!) Och bra kvalitet! (Mina har fungerat över 1 år utan problem!
Lycka till!

  • Medlem
  • 2005-03-03 22:52
Ursprungligen av Dalle:

Koss The Plug! Billiga (149kr på Webhallen), bra bas (Om man nu kan få så bra bas i en iPod , men då är det iaf inte lurarna som sätter begränsningarna!) Och bra kvalitet! (Mina har fungerat över 1 år utan problem!
Lycka till!

Köpte dom och Apple socks i dag på Macoteket till deras vanliga överpriser.. 199:- för lurarna och 295:- för sockorna..

Dom låter helt ok, basar mer än dom jag testat innan men är ju lite slibbiga att sätta in.. Låter som man har hela örat fullt av vax

  • Medlem
  • 2005-03-04 13:15
Ursprungligen av Reine:

Köpte dom och Apple socks i dag på Macoteket till deras vanliga överpriser.. 199:- för lurarna och 295:- för sockorna..

Dom låter helt ok, basar mer än dom jag testat innan men är ju lite slibbiga att sätta in.. Låter som man har hela örat fullt av vax

Great. Vad tycker du om basen då? Hoppas du blev nöjd iaf.

  • Medlem
  • 2005-03-09 22:28

Koss the plug är rätt roliga till trance eftersom det är knall fet bas i dom men restan låter skit. Man får vad man betalar för. Som du sa.. du ville inte ha skräp =P men eru nöjd så eru

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-09 23:53

jag har aldrig lyssnat på trance med mina koss the plug, men tycker ljudet i dem är kanon till all musik jag drar igång.
självklart är begreppet "kanon" här ett begrepp som är relativt i förhållande till priset.

  • Medlem
  • 2005-03-10 00:58

det är sant. För det priset är dom faktist helt okej

1
Bevaka tråden