Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Världens bästa iPod!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har nu oxå blivit redo för en presentation.
Beställde en silvrig iPod mini 6GB med studentrabatt den 23 feb, alltså första dagen. Denna anlände till min famn vid tio tiden den 25:e. När jag fick se den första gången vad andhämtningen svårkontrollerad. En kort sagt vacker skapelse. Pluggade i den i datorn och skickade in lite musik för en första provlyssning med mina, sen md tiden, sony in-ear pluggar. Vackert! 100%igt!
Körde förra veckan ner till siba och köpte iStation för att ha en smidig lösning för lyssning på kontoret, där ingen tillgång till stationär anläggning finns och hörlurar inte fungerar. Dessa distar lite vid lägre lyssning, precis som recentionerna säger, men detta är inget som man inte kan överleva. Denna lösning är ju även utmärkt när man inte har tillgång till datorn för laddning på ex vis resan.
Har nu även skaffat mig ett smidigt fodral i form av en Walk on water Mini Wallet där plats för iPod och de viktigaste korten finnes. En praktisk lösning i mitt tycke då man kan ha allt det viktiga i ett och samma fodral.
Kan kort säga att detta är en underbar mp3-spelare!
//Evert

Välkommen!

Härligt att vi tycker likadant om iPod Mini.

Nu är iStation tillbakalämnad, var ju inte alls så bra och praktiskt som jag från början tyckte..

  • Medlem
  • 2005-04-03 15:03

iPod-problem

Hittade till denna sida efter att jag haft lite problem med min iPod. Är ute och springer en del och har då med min iPod i läget Hold. Problemet är att den ibland hänger upp sig. Den hänger sig mitt i en låt mitt ute i skogen och där sitter den sedan fast Har haft en inlämnad en gång men detta inträffar ändå. Har någon ett tips om vad det kan vara för fel ? Tycker detta är lite dåligt faktiskt så jag är inte så imponerade av iPod i dags läget.

..// kla9

1
Bevaka tråden