Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Burton AmpPack kan det vara världens bästa väska...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-03 11:55

Hittade en väska (Burton AmpPack ) på Burton som ha begäret är kraftigt på. Måste vara värdens bästa väska man kan styra iPoden från axelbandet och den har ett fack för datorn.

På sidan så står "Compatible exclusively with the next generation of Apple® iPods" inebär det att den funkar med iPod mini oxå?

Är det någon på forumet som äger en och kan säga om det är värt att köpa en.

Bifogar bilder på dom olika färgerna

Storm camo

Svart

En camo vore kul att ha men man kommer nog tröttna på den så en svart är nog ett säkrare köp...

  • Medlem
  • 2005-03-03 12:24

hur mycket kostar skiten?

Osiris har gjort en väska med inbyggda högtalare också har jag för mig. Fast den här var ju lite diskretare. Vad kostar dom?

  • Oregistrerad
  • 2005-03-03 20:32

De kostar runt 199$
Amppack

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-04 10:04
Ursprungligen av Ego:

De kostar runt 199$
Amppack

Ego priset är i Euro,

Förra året så kostade den 249$ (dollars) i usa.

Macoteket tar 2494 kr ink moms, se bifogad url.

AmpPack hos Macoteket

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-04 11:15

för en ryggsäck?!

Finns det inte en äldre tråd om den där ryggan ?

det var lite klagomål på den... att den inte funkade så bra som man hade hoppats... fast alla erfarenhet jag har haft av Burton är att de gör bra saker.

Den är cool, men jag tänker inte betala de priset bara för att få en fjärr på ryggan...

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-08 15:45
Ursprungligen av dr_F0xx:

Finns det inte en äldre tråd om den där ryggan ?

det var lite klagomål på den... att den inte funkade så bra som man hade hoppats... fast alla erfarenhet jag har haft av Burton är att de gör bra saker.

Den är cool, men jag tänker inte betala de priset bara för att få en fjärr på ryggan...

Vist är den över prissatt, men det är den enda ryggsäcken som har iPod kontroll inbygt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-09 15:43

Burton har ju också gjort en jacka med inbyggd iPod kontroll, de kommer också ut med en ny sådan jacka som de visade upp på CES tror jag, med den kan man också kunna använda sin Motorola mobil med.... coolt!

1
Bevaka tråden