Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen, det tog bara 2 år

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen har jag DEN i in ägo. Som jag har trånat, i 2 år har jag längtat. Varför har det då tagit så lång tid. Först var det priset 4500:- var lite mycket för mig, och dåligt skakminne. Men nu 3190 på Siba samt 25 minuter skaminne + justa väskor för att passa till motion. HÄRLIGT nu ligger den på laddning. Håller samtidigt på att ladda ner musik till Itune.

Tower of Power
Toto
Bill Champlin
Cabazz
Zappa
Sting
Jo listan kan göras lång.

Jag säger bara en sak förälskelsen är total IPOD.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-09 00:37
Ursprungligen av garvis:

Äntligen har jag DEN i in ägo. Som jag har trånat, i 2 år har jag längtat. Varför har det då tagit så lång tid. Först var det priset 4500:- var lite mycket för mig, och dåligt skakminne. Men nu 3190 på Siba samt 25 minuter skaminne + justa väskor för att passa till motion. HÄRLIGT nu ligger den på laddning. Håller samtidigt på att ladda ner musik till Itune.

Tower of Power
Toto
Bill Champlin
Cabazz
Zappa
Sting
Jo listan kan göras lång.

Jag säger bara en sak förälskelsen är total IPOD.

Dåligt skakminne? Vad pratar du om?
Jag har en 2G iPod (första generationen med 20Gb och touchwheel, typ jättegammal alltså) och redan då var ju skakminnet helt outstanding. Har aldrig råkat ut för avbrott pga skakning.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-09 10:07

"Skakminnet" har inte ändrats någonting från den allra första iPoden till den allra senaste. 32Mb.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 22:04
Ursprungligen av garvis:

Äntligen har jag DEN i in ägo. Som jag har trånat, i 2 år har jag längtat. Varför har det då tagit så lång tid. Först var det priset 4500:- var lite mycket för mig, och dåligt skakminne. Men nu 3190 på Siba samt 25 minuter skaminne + justa väskor för att passa till motion. HÄRLIGT nu ligger den på laddning.
Jag säger bara en sak förälskelsen är total IPOD.

Välkommen hit!
Det där med skakminnet stämmer nog inte, men jag får säga grattis till iPoden för du verkar ju ha kämpat hårt för den!

//Jakob

PS. Köpte min 4G för 2690kr via applestore, så det går att få ganska mkt billigare med rabatter och sådant.Ds

Sorry om det där med skakminnet. Då fick jag iallafall inte fram någon info om det. Men tur att ni är nöjda. Jag är jättenöjd och har precis laddat in min första musik iden.

1
Bevaka tråden