Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej på er

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Måste presentera mig lite kort nu när jag också blivit stolt iPod ägare. Det är ju så sjukt skönt att läsa om alla likasinnade prylnördar:) Ibland kan man känna sig lite ensam om sin last. Är nu ägare av en iPod mini silver. Hade tänkt köpa en rosa, men sen fick jag tag på denna till ett bra pris av en granne, så då blev det den. Har inte riktigt bestämt mig för om den är lika snygg som den rosa. Men jag har förstått att silver är den populäraste färgen, eller?

Jaja, är rätt nöjd iaf, förutom att hörlurarna trillar ur öronen hela tiden (ska köpa in-ears så småningom) Har även investerat i ett förbjudet tillbehör som kommer med posten på måndag.. kunde inte låta bli!

det blev inte så mycket presentation av mig, jo jag är en sv/so lärare som pendlar 2 timmar varje dag, så då kan det vara bra med lite musikunderhållning.

Vi ses lite överallt på forumet!!

/ doktoralva

добро пожаловать - det står välkommen på Ryska.

Silver är snyggast, och hur har du klarat att pendla 2 timmar utan musik, klarar man det ens en enda gång?
Vilken skola?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 16:53

Välkommen!
Måste vara härligt med en iPod när du pendlar så mkt.
Ingen resa blir då längre tråkig (om inte batteriet tar slut förståss) med iPod.
/Jakob

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-06 17:59

pendla utan min iPod (ca 2timmar om dagen) vore verkligen döden

1
Bevaka tråden