Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skin till ipod 4g :P

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!
jag tänkte köpa en evo2 skin eller likande
men är det skydd för clickweel och för skärmen?
och vart är bästa stället att beställa ifrån?

och om ni tycker evo2 är sämst så tipsa gärna om nått annat!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-01 23:16
Ursprungligen av Grothich:

Tjenare!
jag tänkte köpa en evo2 skin eller likande
men är det skydd för clickweel och för skärmen?
och vart är bästa stället att beställa ifrån?

och om ni tycker evo2 är sämst så tipsa gärna om nått annat!

podsleevz.
stilrent, skydd för hjulet och skärmen.

men det ser så äckligt att hålla i dom..
hur är matrialet igentligen? :|

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-02 09:35
Ursprungligen av Grothich:

men det ser så äckligt att hålla i dom..
hur är matrialet igentligen? :|

tycker inte det är äckligt alls.
ungefär lika mjukt som mocka skulle man väl kunna säga att det är, men inte lika tjockt och "fransigt".

jag tycker det skinnet är kasst..det färgar av sig på ipoden också! jag har lämnta tilbaka min och har beställt IDEE rosa 20gb...hoppas på bättre!

hur ser "IDEE" ut då?

  • Medlem
  • 2005-02-02 08:24

Jag har ett skal från lajo.biz med skydd för både skärm, dockningskontakt och clickwheel, funkar jättebra. (Skyddet till skärmen måste beställas enskilt.)Det heter exoflpfb4g och finns här: http://202.153.110.46/Xskn/index.asp

När jag köpte fick man en liten genomskinlig förpackning med dragkedja till ipoden med bältesfäste på, gratis, så kolla om det är ngt liknande erbjudande innnan du handlar. Det finns även ett bra forum (macool) på sidan som ger svar på det mesta.

Lycka till!

Beställde i Fredags ett eVo2 från www.iskin.com ... frakten kostade endast 15$ inte alls farligt om man beställer ihop med en polare. Samt att det skickas ända från Kalifornien! Kollade med UPS precis och såg att paketet redan var i Sverige när det skickades från USA i Måndags.. det är snabbt jobbat

hm.. det såg okej ut.
vad för skydd till skärmen köpte du då?
och vad gick allt på?

  • Medlem
  • 2005-02-02 17:17
Ursprungligen av Grothich:

hm.. det såg okej ut.
vad för skydd till skärmen köpte du då?
och vad gick allt på?

Kommer inte ihåg exakt vad totalen blev men borde ha varit ngt på 26, jag tog en vanlig ofärgad skärm till mitt skal. Kolla in bilderna i forumet om du vill veta mer, färgerna som visas i beställningslistan är inte rättvisande. Jag har Carribean och det är turkost.

Nu är jag sugen på bältesclipet, fodralet jag fick gratis kan man inte ha ovanpå skinet.

1
Bevaka tråden