Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej.. Och hej då!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-01-28 18:54

Får vilken dag som helst nu tillbaka min iPod mini från Apple. Då ska den säljas, och jag har två mycket villiga köpare redan så den försvinner nog illa kvickt då.

Har haft den sedan den 23:e augusti 2004 och den har fungerat kanon hela vägen. Men har nu på sistone känt att jag inte lyssnar på 4 GB musik, jag har runt 1,5 GB ledigt, och då har jag ändå rätt mycket musik på den som jag inte lyssnar på, såna låtar som finns på album dör bara vissa är bra. Visst skulle jag kunna ta bort dem, men känns ändå trevligt att ha hela album på iPoden när jag ändå får plats.

Nåja, har rannsakat mig själv och bestämt att jag nog klarar mig utan hela album, och ska därför köpa en iRiver IFP999 som jag kan jogga med lite lättare. Sen har den ju aningen längre batterietid (8h vs. 40h) och färgskärm.

Nåja, anledningen till att jag skriver det här är att jag vill tacka alla dem som funnits här ett tag nu och hjälpt mig med problem som inträffat. Gillar stämningen på det här forumet och alla är väldigt trevliga. Men nu försvinner ju iPoden så då känns vitsen med att vara stammis på ett iPod-forum konstig.

Så åter igen, tack alla och ha ett fortsatt trevligt iPod-ägande!

Tack för mig

Christopher

Skall du springa i 40 timmar

Kan tala om att Shufflen verkar kanon (efter att ha haft den i fyra timmar )

  • Medlem
  • 2005-01-28 20:11
Ursprungligen av Pär:

Skall du springa i 40 timmar

Kan tala om att Shufflen verkar kanon (efter att ha haft den i fyra timmar )

Mjo, jag vet. Men jag är helt såld på magnesium, dessutom tycker jag inte att Shufflen är alltför snygg. Sen har priset på IFP999 sjunkit till 2499:-, prisvärt enligt mig.

Ursprungligen av 8fps:

Mjo, jag vet. Men jag är helt såld på magnesium, dessutom tycker jag inte att Shufflen är alltför snygg. Sen har priset på IFP999 sjunkit till 2499:-, prisvärt enligt mig.

Det har varit roligt att ha dig här. Jag känner att min iPod bara ligger lite också. Använder den inte lika mycket som förr. Det är mer datorn och fotbollsträning som gäller nu! Jag tycker iaf att du är hjärtligt välkommen tillbaka om du nu kommer på att "oj, iPoden var kanske inte så dum ändå." så kanske man får läsa lite fler inlägg.

Ha det...

/karlzone

Tack för att du varit här.

Första som lämnar ju.

Jag lovar att du inte kommer kunna sluta skriva här ändå, sen kommer du ångra dig när du ser hur mysigt vi har det, så kommer du köpa en iPod G5.
jag lovar.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 22:48

Synd att du lämnar iPoden och ipod.se. Lyssnade presis på en iRiver som är min brors flickväns, ljudet är mycket bra. Men jag tycker ändå iPoden har fler fördelar än iRivern.
Tack för många läsvärda inlägg skrivna av dig!
/Jakob

  • Medlem
  • 2005-01-29 09:59

Tack allihopa. Har fortfarande inte tagit bort ipod.se från Favoriter... Och kommer säkert fortsätta titta in efter rykten om ny iPods, de är ju fortfarande snyggast på marknaden!

minipod:
Tror inte att det blir en iPod för min inom de närmsta åren iaf. Nu värdesätter jag fysisk storlek för HD-kapacitet.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 14:45

Tråkigt att du lämnar.

Men den där kalla hösdagen i oktober när du sitter helt ensam i bilen till en släkträff. Då kommer du minnas din iPod.

Varför sälja den du har?

Köp enbart en shuffle. Och sedan lägga 2500 på någon nytt när du får max 2000 för att sälja den du har.

jaja.

hej då

//C

  • Medlem
  • 2005-01-31 21:08
Ursprungligen av Archduk3:

Tråkigt att du lämnar.

Men den där kalla hösdagen i oktober när du sitter helt ensam i bilen till en släkträff. Då kommer du minnas din iPod.

Varför sälja den du har?

Köp enbart en shuffle. Och sedan lägga 2500 på någon nytt när du får max 2000 för att sälja den du har.

jaja.

hej då

//C

För det första vill jag inte ha en Shuffle, köpa bara något sånt om jag verkligen gillar den, känner inte så med Shufflen även om jag inte tvivlar på att den säkert fungerar!

Får 2600 för min iPod med iTrip och billaddare.

Och jag lyssnar som sagt hellre på enbart bra låtar, något jag inte har mer än 1 GB av. Då har jag gärna en välljudande iRiver IFP-999 istället;)

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 14:25
Ursprungligen av 8fps:

För det första vill jag inte ha en Shuffle, köpa bara något sånt om jag verkligen gillar den, känner inte så med Shufflen även om jag inte tvivlar på att den säkert fungerar!

Får 2600 för min iPod med iTrip och billaddare.

Och jag lyssnar som sagt hellre på enbart bra låtar, något jag inte har mer än 1 GB av. Då har jag gärna en välljudande iRiver IFP-999 istället;)

Den enes död...

...den andres bröd

//C

  • Medlem
  • 2006-03-23 18:53

Då var man tillbaka då, efter dryga 7 månader utan en iPod. En nano införskaffades i oktober förra året då jag saknade ett vettigt menysystem, inte för att iRivern var dålig men iPod har ett så otroligt mkt smidigare upplägg. Dessutom har min musiksamling vuxit betänkligt...

Nåja, nu är nanon trasig i alla fall. Skärmen hade fått sig en stor ful blaffa efter en vecka utan användning. Fråga mig inte hur, men nu är den på service (sedan 6 mars) och jag hoppas på återkomsten snart.

"Kan innehålla spår av jordnötter" är vad som står på den, kanske var det som sabbade skärmen?^^

1
Bevaka tråden