Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köpa iTrip?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-23 14:59

Hej, jag hade tänkt att köpa en iTrip men jag tyckte att det verkade både jobbigt och dyrt att importera från Amerika. Så nu undrar jag var har ni som nu har iTrip köpt era och känner någon till en svensk nätbutik som säljer iTrip?

iTrip är olaglig att använda i Sverige, därför finns det inga svenska nätbutikersom säljer den.

Importera på.

  • Medlem
  • 2005-01-23 16:30

det finns nån nätbutik i england som säljer, kommer inte ihåg vad den heter... men sök på google, eller köp från usa

annars finns det det på http://www.tradera.com/search/imp.asp?search=itrip&catid=&county=0&l_desc=

jag har en över.
den ligger i en oöppnad inplastad kartong. passar till din iPod

  • Oregistrerad
  • 2005-01-23 19:00
Ursprungligen av andem038:

jag har en över.
den ligger i en oöppnad inplastad kartong. passar till din iPod

Jag har PM'att dig

  • Medlem
  • 2005-02-05 14:40

Går den igenom tullen om man beställer från USA/England?

Ursprungligen av sebbe:

Går den igenom tullen om man beställer från USA/England?

Chansen är minimal..... Aldrig hört talas om att någon iTrip har fastnat

Hur långt sänder en sån?

Ursprungligen av bamse:

Hur långt sänder en sån?

står 10 m angivet i specen tror jag, men praktiska blir det runt 3-4 meter..... beror bla på fysisk omgivning, närliggande sändande frekvenser osv.

Ursprungligen av Mute:

Hej, jag hade tänkt att köpa en iTrip men jag tyckte att det verkade både jobbigt och dyrt att importera från Amerika. Så nu undrar jag var har ni som nu har iTrip köpt era och känner någon till en svensk nätbutik som säljer iTrip?

kontakta mig.jag har en..svart till iopd video mfl

h.alf@telia.com

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 13:06

jag har en till de äldre iPod-modellerna. säljes biliigt.

Schhhh, keep it down!
Det får inte förekomma försäljning av olagliga tillbehör på forumet. (nej, jag leker inte polis, bara en uppmaning)

köpt några, bor i england, sen säljer jag d när jag e i swe, finns på ebay osv men d me tullen kan vara sant, att d inte skulle gå genom, men d beror ju oxå på om sändaren skriver på paketet att d e en itrip i den,

  • Medlem
  • 2006-02-21 08:56

Funderar på att köpa itrip från ebay. Så nu är min fråga, man kan lita på dem eller?, kan ni rekomendera nån säljare?. Vad är de för betalning som gäller, förskott eller? Hur lång tid tar det ungefär för dem att leverera till Sverige.

MVH

Gigel

jag ar i malaysia nu och tanker kopa hem en.
var ratt dyrt pa Suria KLCC shopping dock, men tror singapore har dom billigare.

vad ligger en iTrip pa om man koper i sverige(som e importerad alltsa, eller beg)

Ursprungligen av henkeee:

jag ar i malaysia nu och tanker kopa hem en.
var ratt dyrt pa Suria KLCC shopping dock, men tror singapore har dom billigare.

vad ligger en iTrip pa om man koper i sverige(som e importerad alltsa, eller beg)

Jag köpte min för €38.95 på www.ipod-europe.net

Jag köpte min på www.ipod-europe.net. Det gick snabbt och enkelt!

1
Bevaka tråden