Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hipp hipp HURRA!!!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick min iPod importerad av min kära far som slet som ett djur för att hitta en i USA till sin enda dotter i födelsedagspresent (mig) Dom skrattade åt honom när han var innne i butikerna och frågade efter den. Tydligen årets julklapp?! Sista stället han gick till innan hemresan, hade fått in en som var tillbakalämnad, och den blev MIN!!! Har världens mest underbara pappa!

hehe, vilken tur att du har en sån snäll pappa då.

Grattis på födelsedagen.

Välkommen hit!

Tack, det var snällt. Visste inte att det var så stort med iPod innan jag började kika på denna sidan. Riktigt kul!!!

Precis.
Hela känslan växer lite med den här hemsidan.
Det är en bit i iPod frälsningen. ^^

Är du bra insatt i hur den lilla saken fungerar? Om du kanske har svar på vart den tar ström ifrån om man har den i laddningsdockan och spelar hemma på stereon? tar den ändå från batteriet då, eller äter den från laddaren?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-10 22:13
Ursprungligen av Muffin:

Är du bra insatt i hur den lilla saken fungerar? Om du kanske har svar på vart den tar ström ifrån om man har den i laddningsdockan och spelar hemma på stereon? tar den ändå från batteriet då, eller äter den från laddaren?

Den ska dra direkt från laddaren.

//C

Du är en klippa. Tack för svaret.. Har märt att det är vanligt med frågor om laddning, men jag hittade inget som gav svar, och har även märkt att vissa som är lite mer "insatta" blir småirriterade på oss okunniga användare ibland. Men frågar man inte får man inget veta? Eller hur?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-10 22:11

Den har blivit för vanlig. Exakt som vanliga iPoden. Det är numera inte exklusivt att äga en iPod.

Det har blivit nästan samma boom som med JOS.

Dock är iPod photo en tungviktare som fortfarande har det som krävs.

"Just a little more byte"

//C

grattis till Ipoden... å välkommen in i klubben får man väll säga..

I know the feeling!

Välkommen till forumet..

1
Bevaka tråden