Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral & tillbehör

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-26 22:25

Tjenare
Nu är det så att jag snart ska beställa en fin liten iPod 20GB 4G från USA, men efter en stunds funderande och lite läsning kom jag fram till att jag nog ska köpa ett fodral till också. Problemet är bara att när jag surfar in på apples hemsida och kollar in sådana så ser man knappt hur fodralen ser ut. Jo, man ser ju hur det ungefär ser ut men närbilderna där man verkligen ser allt finns inte. Så jag tänkte att jag alltid kan fråga här om ni har några rekomendationer på fodral. Hade tänkt mig något ganska enkel men ändå snyggt, givetvis ska det skydda bra också. Sen har jag funderat på fjärris och dock också, men en fjärris känns inte så jätteviktigt och docken har jag inte riktigt fattat vad dess funktion är.

Edit:
Hittade visst lite andra precis efter jag skrev det här inlägget, mitt fel. Har hittat lite fina saker som tex Icewear. Vet ni om kan kan köpa såna här i Sverige och isåfall var? Eller liknande fodral.

Ursprungligen av p1ngu:

Tjenare
Nu är det så att jag snart ska beställa en fin liten iPod 20GB 4G från USA, men efter en stunds funderande och lite läsning kom jag fram till att jag nog ska köpa ett fodral till också. Problemet är bara att när jag surfar in på apples hemsida och kollar in sådana så ser man knappt hur fodralen ser ut. Jo, man ser ju hur det ungefär ser ut men närbilderna där man verkligen ser allt finns inte. Så jag tänkte att jag alltid kan fråga här om ni har några rekomendationer på fodral. Hade tänkt mig något ganska enkel men ändå snyggt, givetvis ska det skydda bra också. Sen har jag funderat på fjärris och dock också, men en fjärris känns inte så jätteviktigt och docken har jag inte riktigt fattat vad dess funktion är.

Edit:
Hittade visst lite andra precis efter jag skrev det här inlägget, mitt fel. Har hittat lite fina saker som tex Icewear. Vet ni om kan kan köpa såna här i Sverige och isåfall var? Eller liknande fodral.

Jag använder ett iSkin eVo 2. Det är kanon. Sitter slimmat och fint, och skyddar bra mot repor m.m. Man vågar även ta upp den i duggregn och snö. Finns på teknikmagasinet för ca 299:- kronor. Liten kostnad om man vill skydda sin kära podd..

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-28 21:22

podsleevz är kanon. mycket välfungerande med det på, samt ser bra ut och har övertäckt display.
har lirat i duggregn och snö även med detta, och det funkar perfa :> (notera att detta inte är något jag brukar göra, eller som man bör göra )

  • Oregistrerad
  • 2004-12-29 01:27

Hm, har kollat på båda dessa fodral men det kändes som att jag nog kan hitta bättre. iSkin Evo 2 föll inte i min smak och podsleevez var nära men kändes inte helt rätt pågrund av tygvalet. Isåfall skulle jag hellre skaffa iPod Socks, de är rätt fina. Har nu börjat fundera lite på iSee-20 eller Icewear 4G.

är de ingen som kan fixa någon form av bild på dom`?

Ursprungligen av Blue Eyes:

är de ingen som kan fixa någon form av bild på dom`?

There are some here

1
Bevaka tråden