Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hej på er!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-28 00:59

OJOJOJ vad jag är lycklig! kan man vara annat när man vilar ögonen på en rosa mini som vilar ryggt och säkert i sitt jbl on stage? och allt fungerar perfekt! näää det är sann glädje köpte min mini för ca 3 månader sen och är hur nöjd som helst, men tar gärna emot tips från andra hur man gör sötnosen bättre. en liten fråga till er som känner till detta lite bättre än jag, är det olagligt i SVERIGE att "sno" musik? hjälp!

Skönt att se fler nya användare. Jag registrerade mig för några dagar sedan, så nu behöver jag inte vara nybörjare ensam. Jag antar att det kommer mycket nya användare nu i och med, iPod-klappar.

  • Medlem
  • 2004-12-30 15:44
Ursprungligen av gubbtjyv:

Skönt att se fler nya användare. Jag registrerade mig för några dagar sedan, så nu behöver jag inte vara nybörjare ensam. Jag antar att det kommer mycket nya användare nu i och med, iPod-klappar.

det gör det säkert, så det är nog ingen risk att vi behöver känna oss utanför eftersom jag är totalt teknik-inkompetent så är det riktigt bra att ha hittat en sida med folk som gärna hjälper en! konstigt att man kan tycka så mycket om en mp3-spelare!

det är olagligt att sno skivor i butik JA
inte olagligt att ladda ner musik ännu dock... däremot är det olagligt att dela med sig av musiken på nätet.

Välkommen hit..

All musik för eget bruk är laglig, sålänge du inte fått den av någon som delar den.. har jag fel?
jag har antagligen fel, kasta glåpord ni

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-28 07:26
Ursprungligen av minipod:

Välkommen hit..

All musik för eget bruk är laglig, sålänge du inte fått den av någon som delar den.. har jag fel?
jag har antagligen fel, kasta glåpord ni

Fel...
Man får ladda ner musik för privat bruk... du får dock inte dela med dig av musiken till någon utom till dina närmaste kompisar... och du får inte ha någon ekonomisk vinst ur detta... då är det fortfarande lagligt.

Och här på forumet diskuterar vi inte hur man laddar ner eller piratkopierande överhuvudtaget.

Välkommen hit rosie! Hoppas att du komme att trivas

Mvh Olof

  • Medlem
  • 2004-12-30 15:38

tack för era svar, nu vet jag iaf!

1
Bevaka tråden