Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral VS pod shield

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, är ny här

jag fick en ipod i julklapp nu vill jag att den ska hålla länge utan några repor

så jag har letat lite överallt..

nu kommer frågan, ska man köpa pod shields lr skippa dom o köpa ett riktigt fodral istället ?

och finns d nått ställe inne i sthlm som säljer fodral och sådant ? känner bara till macoteket..
jag har oxo kollat lite på iskin evo 2 säljs den i sverige ?

just nu står det mellan: pod shield, iskin evo 2 och incase sleeve fast 4 veckors väntan på den :\ (jag har en ipod 20gb G4)

vad ska jag köpa tycker ni ?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-28 14:38
Ursprungligen av eightyseven:

Hej, är ny här

jag fick en ipod i julklapp nu vill jag att den ska hålla länge utan några repor

så jag har letat lite överallt..

nu kommer frågan, ska man köpa pod shields lr skippa dom o köpa ett riktigt fodral istället ?

och finns d nått ställe inne i sthlm som säljer fodral och sådant ? känner bara till macoteket..
jag har oxo kollat lite på iskin evo 2 säljs den i sverige ?

just nu står det mellan: pod shield, iskin evo 2 och incase sleeve fast 4 veckors väntan på den :\ (jag har en ipod 20gb G4)

vad ska jag köpa tycker ni ?

Hej!
Jag har iskin evo2 och tycker att det fungerar mycket bra, ipoden blir lite större med fodralet på men om man som jag köper det genomskinliga så känns det som en del av ipoden. Ipoden blir dock något fulare kan jag tillägga men garanterat repfri.

Mitt iskin köpte jag på macademic i Uppsala så det finns i Sverige.

Ursprungligen av eightyseven:

Hej, är ny här

jag fick en ipod i julklapp nu vill jag att den ska hålla länge utan några repor

så jag har letat lite överallt..

nu kommer frågan, ska man köpa pod shields lr skippa dom o köpa ett riktigt fodral istället ?

och finns d nått ställe inne i sthlm som säljer fodral och sådant ? känner bara till macoteket..
jag har oxo kollat lite på iskin evo 2 säljs den i sverige ?

just nu står det mellan: pod shield, iskin evo 2 och incase sleeve fast 4 veckors väntan på den :\ (jag har en ipod 20gb G4)

vad ska jag köpa tycker ni ?

Jag har ett iSkin eVo2 och är helnöjd. Den känns verkligen skyddad, och man är inte lika rädd att ta upp den ur fickan när det duggar eller snöar. Den blir lite större, men det är en mycket perfekt och slimmad passform + att man aldrig tänker på att man får fula fingeravtryck på baksidan, som iaf jag alltid grubblade över. Jag har det transparenta iSkinet och det är rätt snyggt. Det finns på Teknikmagasinet för 299:- Där köpte jag mitt.

kan inte annat än hålla med föregående talare..... rånöjd med mitt iskin evo2

  • Medlem
  • 2004-12-28 19:21

tänker nog köpa nåt från Xskn istället för iSkin, mycket billigare, för i princip samma produkt.

Ursprungligen av LMX:

tänker nog köpa nåt från Xskn istället för iSkin, mycket billigare, för i princip samma produkt.

har du nån URL till internetbutik eller vanlig butik där man kan köpa det skalet?

  • Medlem
  • 2004-12-28 19:43

http://202.153.110.46/Xskn/index.asp

ska dock varna för att sidan är krånglig, och inehåller knappt några bilder alls
men, dom skickar till svergie för $5 och har just nu(fram till 2 jan, tror jag) något erbjudande om 55% rabatt...

nu så har jag köpt iskin evo2 på teknikmagasinet

är väldigt nöjd

  • Medlem
  • 2005-12-04 19:07

Ungefär, hur mycket större blir ipoden med iskin evo2 i cm?

1
Bevaka tråden