Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Halloj

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare.

Ville bara säga hej, Heter Simon och kommer ifrån Uppsala.

Åker till usa den 20nde, är inne på att köpa en mp3 hdd, gillar Ipod(erna)

Kanske ni kan ge mig bra och dålig kritik gällande Ipod Mini

Funkar Fm sändaren i sverige ?

Mvh. Simon

presentera dig här, sök efter frågor i de andra forumen.

Välkommen!

Tack.

Jag är rätt så ny här, ville kolla om någon visste på rak arm.

Ska söka, tack!

Mvh. Simon

Hallå redcap och välkommen. FM-sändaren iTrip fungerar i här i Sverige men är dock olaglig att använda eftersom den sänder på FM-bandet. Jag tycker däremot att du ska köpa den (självklart bara för att kolla på ;);)!)

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 00:06

Välkommen kompis!

Tackar !

Klart man ska köpa en iTrip

Hur funkar den, när man pluggar i den, måste man "ratta" in till någon adress eller kommer musiken "automatiskt" ?

Mvh. Simon.

Du för över en spellista med ljudspår som motsvarar olika stationer... Sen spelar du dom och då rattar iTripen in sig på avsedd station.

Nackdelar med iPod mini är batteritiden. Annars har jag inga. Fördelar? Jag kan inte leva utan min iPod.... Eller kan och kan, det är klart jag kan men jag vill verkligen int!

Hehe okej

Jag kan även tänka mig en Ipod 20 gig, några för/nackedelar med den ?

Mvh. Simon

Hade jag varit dig hade jag helt klart satsat på en 20/40 GB. 5 Gb är lite och så mycket mindre i storlek är den inte.

Den främsta nackdelen jag kan se med den är batteritiden, 12 timmar är för lågt.
Det hela vägs dock upp av att hela spelaren andas kvalité!

Finns 20 gigaren som svart i staterna?

tex på The Apple store.

iHenke

Hej. Mitt första besök på den här sajten. Har en mini som jag stortrivs med. Använder den mest när jag springer och när jag reser. Har inte köpt några tillbehör förutom ett gummiskydd för 300:-. Har nog tjänat in det eftersom jag tappat iPoden en gång.
Nå´n som köpt några riktigt bra lurar?
In ear funkade inte på mig. Har inte iÖrongångar. Nå´n som vill köpa?

Ursprungligen av iHenke:

Hej. Mitt första besök på den här sajten. Har en mini som jag stortrivs med. Använder den mest när jag springer och när jag reser. Har inte köpt några tillbehör förutom ett gummiskydd för 300:-. Har nog tjänat in det eftersom jag tappat iPoden en gång.
Nå´n som köpt några riktigt bra lurar?
In ear funkade inte på mig. Har inte iÖrongångar. Nå´n som vill köpa?

Välkommen hit.
Skapa dig en egen tråd. gå in och tryck uppe i vänstra hörnet.

Det blev trottsallt en Mini, en blå
Är såå nöjd med den, finns inget bättre!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-17 10:07

du kommer att njuta av din "Mini" men visst känns det bara bra när du kom hem och packade upp den.
Glöm inte att köpa med dig en iTrip hem. skit kul att skojja med grannarna ju.

Hade bäst där borta

1
Bevaka tråden