Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Poddjob ger sig till känna...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-15 22:59

Avverkat en hel rad bärbart sedan min första Sony Walkman inköpt 1983 (den första modellen, har den kvar någonstans, kostade då 1365 kronor) Ett år senare var man fast i Macvärlden och varit inbiten Applenörd sedan dess så när iPoden kom så det var ju självklart man skulle ha en, köpte en till mig och en till min sambo.
(F-n va gammal man känner sig...) Julafton påjobbet idag när fem nya G5or kom och en ny Xserver...

Betraktar mig som audiofil och plöjer ner alldeles för mycket pengar på elekronik som låter, helst två kanaligt.
Musical Fidelity, Tannoy, Linn etc Brittiskt!

Till Ipoden har jag givetvis fjärrkontroll för stereon och iTrip till bilen.

Kul med utrustning men musiken går alltid först. Gammal syntare som bytt sida så numera blir det mycket
äldre hårdrock (DIO är Black Sabbaths bästa sångare genom tiderna...) till Dead Can Dance (ska se återföreningen i London i vår!), Type O Negative men även på senare år en hel del banjoplock i bluegrasssammanhang ofta snurrar hårddisken på: Neil Young, Steve Earle, Howe Gelb, Damien Rice Sixteen horsepower, Neko Case, Calexico etc etc....

På söndag blir det Motörhead live!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 09:40

Welcome buddy! Bra med fler än jag som dämpar sin ångest över för mkt pengar lagda på prylar genom att köpa önnu fler.

Willkommen!

1
Bevaka tråden