Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

billiga ipods minin

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-11 23:21

www.blocket.se säljes ipods minin för 1990kr i oöppnade förpackningar http://www.blocket.se/view/3948429.htm?caller=vml_s&l=0&c=1&city=0 först till kvarn gäller har själv beställt en blå hihihi väntar framför brevlådan

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-12 00:08

Du har inte förskottsbetalat hoppas jag?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-12 00:39

luktar risk för "försenad leverans"...
hoppas du har något näringsrikt att tugga på medans du väntar.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 12:11

nej nej så dum e jag inte men om personen luras med mig så har jag tagit reda på hans adress o namn o mobilnummer ohhh vad skulle man göra utan internet (eniro.se,,privatpersonsökning) hehehe

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-12 13:08
Ursprungligen av maggan:

nej nej så dum e jag inte men om personen luras med mig så har jag tagit reda på hans adress o namn o mobilnummer ohhh vad skulle man göra utan internet (eniro.se,,privatpersonsökning) hehehe

Så du betalar när du skall hämta ut iPoden på posten? (postförskott)

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 13:34

japp...eller när jag får mitt paket på posten så kan jag öppna den innan jag betalar för att se om den finns i för han som jobbar det har känt mig sen jag va 5år så han låter mig nog göra det

Det luktar typ att han har köpt dom i thailand för 500,- sen drar hem med falska pods och säljer dom.

Men får hoppas han inte lurar dig iaf.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 16:50

men det står att det medföljer garanti och om han lurar mig så kommer han att få se på ett o annat jag kommer då personligt att åka till honom med hela släkten stoppa upp hans fejka ipod i arslet på honom ta mina pengar tillbaks med 4procents ränta o istället säga åt min kompis att hämta en från usa istället hehehe dont mess with a kulhan they would just make things tousen times worse for ya hehehehe mess with msn instead

Med tanke på att jag köpte min ipod mini i USA för 250 dollar och att dollarn stod i typ 6.80 så är det val inte helt tokigt att sälja den för 1990 vilket ger en förtjänst på runt 300 spänn per mini. Kränger man ett gäng så blir ju även det pengar i slutändan

1
Bevaka tråden