Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Halsrem

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hej!

Någon som vet nåt ställe där man kan köpa en halsrem att fästa i iPod Minis bältesklipp ? (Gärna i Uppsala)

mvh

Martin

  • Oregistrerad
  • 2004-09-09 19:24

man kan väll köpa såna lite här och där?

Menar du såna man har till typ mobiler? Vill också veta var man kan köpa såna

Ursprungligen av NilSen:

Menar du såna man har till typ mobiler? Vill också veta var man kan köpa såna

Precis...

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 14:39

Gå in i en Vodafone-affär så får du köpa en av dem för 10kr.

Ursprungligen av raZmus:

Gå in i en Vodafone-affär så får du köpa en av dem för 10kr.

Ok. Tack så mycket

Ursprungligen av martinsa:

Ok. Tack så mycket

Någon dom vet var man kan få tag i halsrem med comviq?

Jag undrar om det finns med apple eller ipodtryck på helsremmar? N

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 00:50

en gissning NilSen.. Maila Comviq och fråga ifall du kan få en istället.. blir ju billig reklam för deras del också. Bara och tigga

  • Medlem
  • 2004-12-09 22:37
Ursprungligen av sajbermaku:

en gissning NilSen.. Maila Comviq och fråga ifall du kan få en istället.. blir ju billig reklam för deras del också. Bara och tigga

vart ska man maila då isf... e-post adress?

Bra idé

Halsrem ?!?!

HEJ! Det verkar inte va så många som vill ha sin iPod hängande runt halsen?
Jag vill! Vet nån vart man kan få tag på en fin och bra skin som man kan fästa halsrem på?
Eller går det att göra det på iskin exo 2 eller vad den heter?

haaalllssreeeeemmmmm pleaaseeeee !!

  • Medlem
  • 2004-12-09 22:32
Ursprungligen av Taimaz:

HEJ! Det verkar inte va så många som vill ha sin iPod hängande runt halsen?
Jag vill! Vet nån vart man kan få tag på en fin och bra skin som man kan fästa halsrem på?
Eller går det att göra det på iskin exo 2 eller vad den heter?

haaalllssreeeeemmmmm pleaaseeeee !!

Man kan köpa på Macoteket... jag vet dock inte om de är särskilt bra...

  • Medlem
  • 2004-12-09 23:36

Vad? en halsrem eller ett skin? Vill oxå ha en rem, vore asskönt att kunna ha ipoden runt halsen istället!

Ursprungligen av nist:

Vad? en halsrem eller ett skin? Vill oxå ha en rem, vore asskönt att kunna ha ipoden runt halsen istället!

hör gärna av dig om du hittar det någonstans !

  • Medlem
  • 2004-12-13 22:10

Speck Mini iPod Skin

Vad? en halsrem eller ett skin? Vill oxå ha en rem, vore asskönt att kunna ha ipoden runt halsen istället!

TILL mini iPOD!

finns !Speck Mini iPod Skin" som alltså är ett skin som inkluderar en halsrem. finns bl a på macotekt.. borde finnas i affären på birger jarlsgatan 37 (har aldrig vart där dock.. bara en gissning) eller beställa : http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=455815&group=normal&stamp=1102972659&extended_info=476973

hoppas ni hittar det ni söker. jag funtar själv på att köpa ett speck skin, i "clear".. ska checka om det finns på birger jarlsgatan så fort jag fått min mini iPod!

ciao

Ursprungligen av annna:

Vad? en halsrem eller ett skin? Vill oxå ha en rem, vore asskönt att kunna ha ipoden runt halsen istället!

TILL mini iPOD!

finns !Speck Mini iPod Skin" som alltså är ett skin som inkluderar en halsrem. finns bl a på macotekt.. borde finnas i affären på birger jarlsgatan 37 (har aldrig vart där dock.. bara en gissning) eller beställa : http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=455815&group=normal&stamp=1102972659&extended_info=476973

hoppas ni hittar det ni söker. jag funtar själv på att köpa ett speck skin, i "clear".. ska checka om det finns på birger jarlsgatan så fort jag fått min mini iPod!

ciao

ja men den e så jävla ful
dom där Speck skinnen verkar vara dom ända i hela världen me halsrem förfan. skamligt

Ni kan ha den runt halsen med ett speck skin för iPod mini... Men det är skitfult! Tyvärr...

Ursprungligen av Erik Svansbo:

Ni kan ha den runt halsen med ett speck skin för iPod mini... Men det är skitfult! Tyvärr...

ja men det är det jag menar!! VARFÖR fixar dom inte plats för halsrem på alla skins? fattar inte.... mycke finare och ha den runt halsen än att hänga på midjan som nån jävla freestyle.

VET NÅN VART MAN KAN FIXA ETT FINT SKIN SOM MAN KAN HA HALSREM TILL ?!?!? pleaaaaaase

gå till www.comviq.se klicka på kundservice nere i vänstra menyn och vipps så dyker en mailadress upp.
ja jag kunde bara ha postat mailadressen här åt dig... men eftersom du var för lat för att ens kolla deras hemsida så tänker inte ja va den som gör det enkelt åt dig.
ps. notera också att länken jag postade INTE är klickbar just pga. din lathet ds.

Ursprungligen av skummis:

gå till www.comviq.se klicka på kundservice nere i vänstra menyn och vipps så dyker en mailadress upp.
ja jag kunde bara ha postat mailadressen här åt dig... men eftersom du var för lat för att ens kolla deras hemsida så tänker inte ja va den som gör det enkelt åt dig.
ps. notera också att länken jag postade INTE är klickbar just pga. din lathet ds.

HAHAHHAHAAHHAHHAHA skön

VET NÅN VART MAN KAN HITTA ETT FINT SKIN MEEEED PLATS FÖR HALSREM SÅ MAN KAN HÄNGA RUNT HALSEN? FÖRUUUUTOOM DEN FULA PÅ MACOTEKET TACK!

nu undrar ni varför jag använde CAPS LOCK? sluta upp med det...

Två trådar som var väldigt lika, jag slog ihop dem

mvh olof wahlberg

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Två trådar som var väldigt lika, jag slog ihop dem

mvh olof wahlberg

ser ut som ja sitter o pratar me mig själv nu ju...tack

skicka en länk som funkar tack

alltså kids... ni måste lära er att länka till applestore på ett korrekt sätt...

leta själv!!!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-30 21:15

vart fästa dom?

Bevaka tråden