Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärrkontroll till iPod

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-05 20:27

Hej!

Jag vet det finns liknande trådar, men min fråga är konkret (hoppas någon kan ge ett konkret svar). Jag har just införskaffat en iPod G4 20 gig. Jag är grymt nöjd, vilken jävla navigering... underbart. MEN - jag behöver lite mer bas, eller snarare fyllighet, i ljudet. Ganska sugen på fjärr är jag också. Frågan är då:

Det finns ett paket på apple store med fjärr och lurar för 400 bagis. Kommer dessa ge märkbart mer bas än de medföljande lurarna? För i sånt fall slår jag till på dessa, är som sagt bara lite fylligare ljud jag är ute efter, renheten tycker jag är bra redan.

Tackar på förhand,
babuu

Ursprungligen av babuu:

Hej!

Jag vet det finns liknande trådar, men min fråga är konkret (hoppas någon kan ge ett konkret svar). Jag har just införskaffat en iPod G4 20 gig. Jag är grymt nöjd, vilken jävla navigering... underbart. MEN - jag behöver lite mer bas, eller snarare fyllighet, i ljudet. Ganska sugen på fjärr är jag också. Frågan är då:

Det finns ett paket på apple store med fjärr och lurar för 400 bagis. Kommer dessa ge märkbart mer bas än de medföljande lurarna? För i sånt fall slår jag till på dessa, är som sagt bara lite fylligare ljud jag är ute efter, renheten tycker jag är bra redan.

Tackar på förhand,
babuu

babuu, do you have a link to that package at the apple store?

  • Medlem
  • 2004-12-05 23:30
Ursprungligen av didier:

babuu, do you have a link to that package at the apple store?

Japp:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/vB76VCdWd5Ol2Af6Rcm188XQx2z/2.0.0.11.1.0.6.9.29.0.1.0.1.1.0.1.0.13

Hmm...link timed out on me....but if these are the originals, then no, they won't help much. I'd have a look around and see what's out there, first. Perhaps investing another 2-300 kronors might get you something cooler. www.ipodstudio.com is down for the moment but when it's back up you should check the earbud gallery out and see what's available. Then ask here about specific buds that interest you based on reviews or whatever. That's how I normally start searching for new equipment. Sorry I couldn't be of more help for the minute...;)

Just came back on. Here's the gallery I was talking about.;)

de lurarna som följer med fjärren är SAMMA som orginal.

1
Bevaka tråden