Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Widio Albatron - Gör dina lurar trådlösa

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-04 19:10

Jag surfade runt på nätet och fann denna underbara produkt, Widio Albatron.
Den fungerar som så att man kopplar in en sändare till stereon eller TV´n eller vilken aparat som helst så länge den har en audioutgång, sedan skickar den ljudsignaler till en motagare. Till motagaren kopplar man sina vanliga hörlurar, vipps så har man trådlösa hörlurar.

Är det någon som vet var man kan köpa denna produkten?

Här kan ni läsa mer om denna underbara produkt: http://www.widio.com/pages/NEWS/home.htm

jävligt cool grej iaf. men om man ändå måste släpa på det där kortet blir de ju inte helt trådlösa, eller?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-05 15:38
Ursprungligen av manasse:

jävligt cool grej iaf. men om man ändå måste släpa på det där kortet blir de ju inte helt trådlösa, eller?

Man måste ha med det kortet, Ja. Men man kan lägga kortet i fickan och koppla hörlurarna till kortet. Då kan gå runt i hela huset och lyssna på musik i lurarna:)

Ursprungligen av Nipp0:

Man måste ha med det kortet, Ja. Men man kan lägga kortet i fickan och koppla hörlurarna till kortet. Då kan gå runt i hela huset och lyssna på musik i lurarna:)

och man kan göra det med sina favorithörlurar

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-05 18:32
Ursprungligen av skummis:

och man kan göra det med sina favorithörlurar

Precis

snacka me något företag som säljer albatron's moderkort eller nått och se om dom kan få hem dom.
om inte de går så kanske du kan kontakta albatron direkt om du verkligen vill ha den

jag tror bara att den inte kommit än. på sidan stog den ju som en nyhet. den kanske inte kommer förrens om ett par månader.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-05 15:41

manasse: Sant, men hittade 2 engelska webbutiker som säljer Widion Albatron för ca: 115 dollar.

Skummis: För det priset är jag inte så jätte inreserad

1
Bevaka tråden