Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"in ear" lurar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-05 14:15

skulle vilja ha tips på in ear lurar som stänger ut ljud omkring bra och har bra bas och har ena sladden till luren längre så man drar den runt nacken, som på Sony MDR-EX71SL. fast har hört att den inte skall stänga ut ljud såbra som koss the plug osv

  • Medlem
  • 2004-12-05 14:55
Ursprungligen av orka:

skulle vilja ha tips på in ear lurar som stänger ut ljud omkring bra och har bra bas och har ena sladden till luren längre så man drar den runt nacken, som på Sony MDR-EX71SL. fast har hört att den inte skall stänga ut ljud såbra som koss the plug osv

Läs testet här på ipod.se
Enligt M3 har EX71 bättre isolering än The Plugs...

  • Medlem
  • 2004-12-05 16:31

jag har läst testet på sidan... och jag har då inte hittat det du skrev nånstans, jag som är blind?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-05 16:35
Ursprungligen av orka:

jag har läst testet på sidan... och jag har då inte hittat det du skrev nånstans, jag som är blind?

testet på iPod.se och testet på M3 lär inte vara samma, om du letade efter jämförelsen med koss the plug.
M3 är ju en annan tidning

  • Medlem
  • 2004-12-05 16:47

jo det vet jag men som han skrev det så uppfattar man det som att han i testet på ipod.se hade skrivit "Enligt M3 har EX71 bättre isolering än The Plugs..."

  • Medlem
  • 2004-12-05 20:00
Ursprungligen av orka:

jo det vet jag men som han skrev det så uppfattar man det som att han i testet på ipod.se hade skrivit "Enligt M3 har EX71 bättre isolering än The Plugs..."

Då blev det missuppfattat, trodde du varken läst någon av testen...

1
Bevaka tråden