Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sara - the one!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-05 10:30

hehe, jasså, man kan presentera sig oxå så då ska jag vara artig att göra det. ramlade in på den här sidan igår genom google o det är jag glad över.

heter sara, 21 år gammal, pluggar medie- och kommunikationsprogrammet i växjö.. men kommer från uppsala egentligen. har en ipod 10 gb sen 2003. den är superbra, har bara lite småproblem med den.. hehe.. snygg som attan och riktigt bra ljud. det bästa som finns är att bara stänga in sig i musiken och njuta.

tycker den här sidan verkar jättebra! vet inte vad jag ska skriva mer om mig själv, fråga om ni vill!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-05 10:33

Välkommen Sara! Alltid trevligt med fler medie- och kommunikationsvetare! Är alltså en själv. Välkommen, välkommen!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-05 22:10
Ursprungligen av raZmus:

Välkommen Sara! Alltid trevligt med fler medie- och kommunikationsvetare! Är alltså en själv. Välkommen, välkommen!

jaa eller hur! mkv är bäst!! i jönköping läste jag nånstans. du borde plugga i växjö, det är rätt kul. hehe. är du snart klar eller? jag är precis i början..

Välkommen!!!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-05 12:57

Kan inte göra annat än att instämma med de andra, Välkommen.

Man får önska dig välkommen.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-05 22:14

tack för allt välkommen!!! det var ett trevligt sådant

1
Bevaka tråden