Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony MDR-EX81SL

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.smartimports.net/products.php?id=29

Vågar man beställa härifrån tro?

$47.50 (ca 350 spänn) är ju ett bra pris, inte sant?

Sant:)

Säkraste kortet måste väl vara postförskott om d nu finns. men bör väl inte vara några problem iaf.

  • Medlem
  • 2004-12-01 21:50

Annars har www.audiocubes.com dem, dyrare men de är säkra åtminstone.

Ursprungligen av 8fps:

Annars har www.audiocubes.com dem, dyrare men de är säkra åtminstone.

Mmm, ca 520kr inkl frakt... Ganska stor skillnad.

  • Medlem
  • 2004-12-02 17:33
Ursprungligen av SixtenStolpskott:

Mmm, ca 520kr inkl frakt... Ganska stor skillnad.

Men vad känns bäst? 350 spänn i sjön eller ett par som du garanterat får?

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-12-02 19:09

de ksotar ju 55 dollar..på audiocubes kostar de ju 57..som är en vääldigt säker sida,ska köpa sony mdr-nx1 från de

  • Medlem
  • 2004-12-03 16:08

tänkte också beställa ett par sånna hörlurar från www.audiocubes.com känner flera som beställt där ifrån tidigare.

Ursprungligen av tayeh:

de ksotar ju 55 dollar..på audiocubes kostar de ju 57..som är en vääldigt säker sida,ska köpa sony mdr-nx1 från de

nu blev jag intreserad. har du läst nått om de där nx1? hittar inga bra bilder på dem. men finns det nån point me de där lurarna till in ipod? eller vad tänkte du använda dem till? syftar då på neckstrap funktionen om det kan kallas funktion hehe men annars e de ju hel smarta.

  • Medlem
  • 2004-12-03 16:11
Ursprungligen av ErikE:

tänkte också beställa ett par sånna hörlurar från www.audiocubes.com känner flera som beställt där ifrån tidigare.

nu blev jag intreserad. har du läst nått om de där nx1? hittar inga bra bilder på dem. men finns det nån point me de där lurarna till in ipod? eller vad tänkte du använda dem till? syftar då på neckstrap funktionen om det kan kallas funktion hehe men annars e de ju hel smarta.

Vad jag hört ska det vara likvärdiga element som de som finns i EX71:orna, som testas här på ipod.se
Sen att de har ett inbyggt neckstrap spelar ju ingen roll för oss ipod-användare, om man inte har ett skal dvs, då ipoden inte har något sånt hål...

  • Medlem
  • 2004-12-03 16:24
Ursprungligen av 8fps:

Vad jag hört ska det vara likvärdiga element som de som finns i EX71:orna, som testas här på ipod.se
Sen att de har ett inbyggt neckstrap spelar ju ingen roll för oss ipod-användare, om man inte har ett skal dvs, då ipoden inte har något sånt hål...

joo jag vet men är inte de lite onödiga att ha då om man ska använa till ipoden? har fjärrkontrollen nått sånt hål föresten?

det står i mellan de i topic och nx1an

1
Bevaka tråden