Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

har beställt ploppar till sony mdr ex71

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

nu har jag beställt proppar till sony MDR-EX71-

det stod säljes styckervis upptäckte jag efter.

Jag blir Riktigt, riktigt sur om jag bara får en j-vla plopp.

Det vore så j-vla tråkigt

vad tror ni?

är det bara en?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-25 22:02
Ursprungligen av tajroo:

nu har jag beställt proppar till sony MDR-EX71-
det stod säljes styckervis upptäckte jag efter.
Jag blir Riktigt, riktigt sur om jag bara får en j-vla plopp.
Det vore så j-vla tråkigt
vad tror ni?
är det bara en?

om de säljes styckvis och du beställde en propp så tror jag faktiskt att du får en propp.
annars är det väl tjänstefel från deras sida.

  • Medlem
  • 2004-11-26 11:12
Ursprungligen av erik:

om de säljes styckvis och du beställde en propp så tror jag faktiskt att du får en propp.
annars är det väl tjänstefel från deras sida.

Tjänstefel vet jag väl inte, men missvisande information i alla fall...

tajroo: 150SEK känns väldigt häftigt, bara att hoppas de är så bra så det är värt det. Rapportera gärna när du får dem.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-26 12:33
Ursprungligen av Beez:

Tjänstefel vet jag väl inte, men missvisande information i alla fall...

bara fick den känslan om man nu skulle vilja beställa enbart en ensam, och det är styckvis de har på sin sida... men sen ändå skulle få ett par som de försöker pressa en på pengar för.

nåväl.

det borde väl vara ett par...?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-25 22:47
Ursprungligen av tajroo:

det borde väl vara ett par...?

då hade det väl stått säljes parvis... kanske?

jag får bita i det sura äpplet....fyfan vad surt det var...150 kronor...hur kan det kosta så sjukt mycket?

det är bara en propp! fick en proppjävel. nej sony, där får ni ett fett minus av mig!

Ursprungligen av tajroo:

det är bara en propp! fick en proppjävel. nej sony, där får ni ett fett minus av mig!

Vart beställde du ifrån...?! Som vi andra inte gör samma misstag?

Ursprungligen av tajroo:

det är bara en propp! fick en proppjävel. nej sony, där får ni ett fett minus av mig!

haha... fyfan va snålt av dom måste jag säga. Riktigt dåligt av sony!!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-02 16:13
Ursprungligen av tajroo:

det är bara en propp! fick en proppjävel. nej sony, där får ni ett fett minus av mig!

Rätta mig om jag har fel, men jag har då för mig att du skrev att du beställde just en plopp ("det stod säljes styckervis upptäckte jag efter.")
så du fick ju fick ju faktiskt vad du beställde... då är det väl inte sony som ska få minus?

cyberphoto...de ända som har dom vad jag vet..

tänkte mest på priset. vad kostar en sån att tillverka? 2 öre? dom måste gå fett plus när dessa går sönder.

  • Medlem
  • 2005-01-06 22:06
Ursprungligen av tajroo:

tänkte mest på priset. vad kostar en sån att tillverka? 2 öre? dom måste gå fett plus när dessa går sönder.

Sony har inte gjort nåt fel..cyberphoto har skrivit säljes styckvis och du har beställt en då får du det...och du säger att att dom var dyra och att sony e dyra men du har köpt dom av cyberphoto det e inte sony, sony bestämmer inte vad cyberphoto ska ha för priser..så sony har inget me det här o göra..

  • Medlem
  • 2005-01-06 22:15

fan va dyrt cyberphoto säljer den EX71 och när man köpper dom får man utan proppar , dom får man köpa till och kostar 101/kr styck...

1
Bevaka tråden