Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Ipoddare...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-02 13:01

Hej!

Är sen 2 dagar tillbaka en mkt nöjd Ipod mini ägare. Blir helt fascinerad av denna lilla manick, så otroligt lättanvänd, snygg och som dessutom låter mkt bra. Ett tecken på min mani vad gäller Ipoden är att jag som normalt spelar poker 3-4 timmar varje kväll inte har spelat ngt annat än musik med min Ipod sen jag köpte den. Kommer på mig själv surfande efter info och tillbehör till den timme efter timme på jobbet.

Pratar lyriskt till alla som vill lyssna om hur fantastisk den är, har lyckats få 2 kollegor helfrälsta och som kommer köpa Ipod:ar inom en snar framtid. Jobbar på att få tjejen lika frälst eftersom hon oxå fick en samtidigt men hon är lite kallsinnig och tycker den är trevlig att lyssna på ibland. Nu funderar jag på att köpa en köksstereoanläggning som jag kan koppla in Ipoden i, ex Altec Lansings eller JBL system. Tycker Boses är lite väl dyr för att ha som köksradio.

/ PeJy med en blå Ipod mini och flickvän med en rosa såklart.

Välkommen hit, hoppas att du kommer att trivas här!

Mvh Olof Wahlberg

G3 Ipod

Hej ganska ny ägare av en G3 ipod(I sommras), men inte varit så aktiv här. Var mycket nöjd i början men har nu börjat ledsna. Batteritiden är värdelös reser mycke och det har nu hänt flera gånger att den dött mitt under en flygresa. Vilka andra fördelar har man på G4

Batteribyte eller köpa ny Ipod

Har börjat ledsna rätt så mycke på min Ipods batterilängd. Har en 40gb generation 3. Är det värt att köpa ett nytt batteri eller ska jag satsa på en ny Ipod. Reser mycke så batteritiden och GB är viktiga. Någon som provat att byta batteri svårt eller enkelt.

Ursprungligen av pejy:

Hej!

Är sen 2 dagar tillbaka en mkt nöjd Ipod mini ägare. Blir helt fascinerad av denna lilla manick, så otroligt lättanvänd, snygg och som dessutom låter mkt bra. Ett tecken på min mani vad gäller Ipoden är att jag som normalt spelar poker 3-4 timmar varje kväll inte har spelat ngt annat än musik med min Ipod sen jag köpte den. Kommer på mig själv surfande efter info och tillbehör till den timme efter timme på jobbet.

Pratar lyriskt till alla som vill lyssna om hur fantastisk den är, har lyckats få 2 kollegor helfrälsta och som kommer köpa Ipod:ar inom en snar framtid. Jobbar på att få tjejen lika frälst eftersom hon oxå fick en samtidigt men hon är lite kallsinnig och tycker den är trevlig att lyssna på ibland. Nu funderar jag på att köpa en köksstereoanläggning som jag kan koppla in Ipoden i, ex Altec Lansings eller JBL system. Tycker Boses är lite väl dyr för att ha som köksradio.

/ PeJy med en blå Ipod mini och flickvän med en rosa såklart.

Köp en JBL Creature II. Har fått mycket bra resultat i test och kostar inte så mycket, det är till och med kampanj på dom hos macoteket.se.

PS: Det finns ett kortspel på iPoden att leka med...

1
Bevaka tråden