Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lyssna i itunes.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När man lyssnar på en låt i itunes så hinner den inte ta helt slut innan nästa låt början kanske menllan 7-10 sekunder kvar av låten så börjar nästa..,
Ska va så?

ja det kallas crossfade och är helt normalt...du kan stänga v den om du vill i inställningar!

Ursprungligen av tajroo:

ja det kallas crossfade och är helt normalt...du kan stänga v den om du vill i inställningar!

Där ser man.
Tack

  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-01 23:36
Ursprungligen av Orginel:

Där ser man.
Tack

Är inte inställningarna det första man borde kolla?
Det är ganska lätt...

Ursprungligen av jimmy.r:

Är inte inställningarna det första man borde kolla?
Det är ganska lätt...

Blää, jag gör det så enkelt för mig som möjligt:) Enligt mig då.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-02 12:14
Ursprungligen av Orginel:

Blää, jag gör det så enkelt för mig som möjligt:) Enligt mig då.

Eftersom du ändå måste in i inställningarna när du ska ändra, enligt föregående tips, så hade det ju inte varit mer besvär att kolla i inställningarna innan du postade här.
Troligtvis hade du hittat "felet" och kunnat ställa in som du ville ha det direkt. Nu skrev du istället här OCH fick gå in i programmets inställningar. Det blir sammanlagt fler moment... alltså inte lika enkelt.

Om man ska vara riktigt petig dårå...

"Genvägar är oftast senvägar..."

Ursprungligen av jimmy.r:

Eftersom du ändå måste in i inställningarna när du ska ändra, enligt föregående tips, så hade det ju inte varit mer besvär att kolla i inställningarna innan du postade här.
Troligtvis hade du hittat "felet" och kunnat ställa in som du ville ha det direkt. Nu skrev du istället här OCH fick gå in i programmets inställningar. Det blir sammanlagt fler moment... alltså inte lika enkelt.

Om man ska vara riktigt petig dårå...

"Genvägar är oftast senvägar..."

Blabla
Nej men jag ändrade inte inställningen ja bara undra om det skulle va så . har inte nått imot det annars :rolleyes:

1
Bevaka tråden